Written by

Aplauz za sve heroje

m:vijesti, prijateljstva| Views: 8331

Ne zaboravimo da je heroja mnogo. Onih ’nevidljivih’, koji obavljaju poslove od kojih zavisi naš život. Prodavačica u supermarketu, volonteri, dostavljači, vatrogasci, apotekari, monteri, novinari, radnici u call centrima… Spisak bi bio dugačak kada bismo nabrajali baš sve. Naravno, ljekarima i medicinskim radnicima, ali i svim drugim zaposlenim u zdravstvu, namjenjujemo poseban aplauz – onaj koji bi trajao mnogo duže i bio mnogo bučniji od ostalih. Uostalom, kako i jeste slučaj svako veče u 20 časova.

Promovišući prave vrijednosti, uvijek i na svakom mjestu, kompanija m:tel i u ovim vanrednim uslovima, želi biti promoter istinskih heroja današnjice.

Mnogo je onih koji su svoje herojstvo pokazali radeći svoj posao. Upravo tako, radeći poslove bez obzira na sve rizike i probleme s kojima se suočava svaki čovjek u vrijeme pandemije. Kako svaki čovjek pojedinačno, tako i cjelokupne organizacije, kompanije, firme i preduzeća. U ovakvim situacijama je nekako vidljivije i jasnije da su sve, pa i najveće korporacije zapravo – ljudi! Sa svim svojim problemima, izazovima s kojima se susreću, ali i herojstvima.

Zaposleni u kompaniji m:tel, i pored situacije u kojoj se svi zajedno nalazimo, ulažu još više truda i energije da omoguće ono što je svima danas prijeko potrebno – komunikacija! Zbog liječenja, zbog poslova, zbog školovanja, zbog prijateljstava, zbog usamljenosti, i zbog svih onih koje volimo a danas ne možemo vidjeti ’uživo’.

Mnogobrojni su poslovi na održavanju kvaliteta mreže i usluga svake telekomunikacione kompanije, pa i m:tel-a. Šta to u vrijeme pandemije znači i kakve izazove donosi, kako bismo danas mogli objaviti ovaj tekst na internet blogu, a vi ga pročitati uz pomoć modernih tehnologija i neometanog pristupa internetu, govore poslovi i ljudi koji se njima bave.

Među najzahtjevnijim je svakako posao montera, koji se i u normalnim uslovima bore sa prirodnim nepogodama, nepristupačnim mjestima i visinama baznih stanica. U uslovima koje je sa sobom donijela pandemija, monteri su, kao i drugi zaposleni u kompaniji, organizovani tako da ne ugroze svoje ali ni tuđe zdravlje, pa rade u posebnim dežurstvima. Ipak, bez obzira na navedeno, svi sistemi i usluge funkcionišu upravo zahvaljujući ljudima koji svoj posao rade najbolje što mogu.

Kako bi obezbijedili pristup m:tel uslugama, popravili eventualni kvar ili pomogli u rješavanju nastalih problema u korišćenju neke usluge, kolege iz tehnike svakodnevno odlaze na teren, ulazeći u domove korisnika, uz sada dodatne procedure zaštite i dezinfekcije.

Poput montera, tu su i zaposleni u korisničkom servisu, koji su na usluzi korisnicima 24 sata dnevno, organizovani tako da poštuju policijski čas i sve ostale protokole i preporuke nadležnih službi i institucija u vezi sa virusom korona. A, poziva je mnogo.

Na prodajnim mjestima, u trenutnim vanrednim uslovima koji zahtijevaju mnogo opreza i razumijevanja, rade kolege koji svakodnevno dolaze u kontakt sa korisnicima. Kako bi im bili na usluzi.

Ovo su samo neki od primjera u moru drugih heroja koji obezbjeđuju ono što nam je važno. Kako u kompaniji m:tel, tako i u svim drugim djelatnostima.

Heroji su svuda oko nas. Zasigurno svi zaslužuju aplauz, a najjaglasnije bi se čuo i najviše vrijedio onaj koji se zove ljubaznost, razumijevanje i poštovanje. Jer se u najtežim trenucima prave vrijednosti najbolje vide.