Efikasni hashtagovi | m:blog

Efikasni hashtagovi

hashtag

Prva stvar koja nas asocira na popularnu društvenu mrežu Twitter je jedna jednostavna oznaka-hashtag (#). Bilo da ga koristite ili ne, on je tu da ostane – barem za sada. Došlo je vrijeme da svi počnu koristiti hashtag i da on dobije sve zasluge koje zaslužuje zato što on nije tu samo za zabavu. Hashtagovi su postali jedini način da se organizuje feed sa informacijama na društvenim mrežama kako bi podaci i sadržaji koje kreiramo dobili smisao. Oni vam pomažu da pronađete jedinstvene i kvalitetne sadržaje koji su lako dostupni.

Pored privatnih korisnika i kompanije koriste servise za digitalni marketing kao što je firefly, kako bi povećale prisutnost svog brenda na različitim kanalima kao što su Facebook, Twitter, Google+, YouTube i Pinterest. Hashtagovi su jedan od glavnih načina da date dodatnu važnost vašim sadržajima i da ih učinite prepoznatiljivijim.

Ukoliko želite maksimalno iskoristiti moć hashtaga, primijenite ovih nekoliko korisnih savjeta:

 

1) Odaberite prave riječi za hashtag

Glavna funkcija hashtaga je da vam pomogne u organizaciji vaših sadržaja kako bi oni postali prepoznatljiviji. Na primjer, ako neko želi pronaći informacije o svom omiljenom fudbalskom timu, vjerovatno će ukucati hashtag #football prije nego #score. Hashtagovi su obično veoma fokusirani, tako da nastojte da upotrebljavate jednostavne riječi koje često koristite u govoru kako biste poslali najefektniju poruku.

 

2) Nemojte ih koristiti prečesto

Hashtagove ne biste trebali upotrebljavati baš za svaku riječ onoga što objavljujete. Kada stavljate hashtag ispred svake druge riječi to smanjuje čitljivost vašeg teksta koji izgleda prenatrpano. Uvijek pazite da nemate više od tri hashtaga u jednom tekstu. Hashtagovi su mnogo realniji i atraktivniji kada se koriste kontrolisano.

 

3)    Budite u trendu i selektivni

Teme koje su u trendu na Twitteru odličan su način da se pridružite aktivnoj konverzaciji. Nemojte učestvovati u konverzacijama sa kojima nemate nikakvih dodirnih tačaka, ali se svakako pridružite konverzacijama koje vas interesuju. Ovo je odličan način da dođete do angažovanih i strastvenih korisnika, ali isto tako morate biti selektivniji sa svojim hashtagovima. Pokušajte da stavljate svoje sadržaje u manje konkurentne feedove. Umjesto da se pokušavati takmičiti sa ostatkom svijeta upotrebom hashtaga #blogging, pokušajte sa nečim preciznijim, kao što je na primjer #ProBlogging ili #BeautyBlogging.

 

4) Budite konzistentni i u toku

Nije stvarno važno gdje stavljate svoje hashtagove (na početku ili poslije linkova, sa ili bez velikih slova), samo je važno da budete konzistentni. Hashtagovi mogu postati prave chat sobe gdje se ljudi sastaju u određenom periodu i razgovaraju o raznim temama. Još jedan odličan način upotrebe hashtaga je slanje tweetova uživo. Bilo da se radi o nekom velikom događaju kao što je Olimpijada ili o manjem događaju, tweetanje uživo je odličan način da povećate svoju vidljivost.

 

5) Odaberite povezane ključne riječi

Twitter, Google+, Instagram i čak Facebook konektuju sve postove, diskusije i debate pomoću hashtagova. Vaši hashtagovi mogu pomoći drugima da pronađu određene informacije koje su im potrebne. Dobar način za privlačenje pažnje je i korištenje hashtagova koji sadrže nazive određenih brendova. Ovu metodu često koriste marketinški stručnjaci koji žele kreirati hastagove fokusirane na brendove pomoću upotrebe odgovarajućih ključnih riječi.

Prijavite se za m:tel newsletter. Prijavi se