Facebook oglašavanje

Written by

Facebook testira novu opciju za oglašivače – Suggested Time

m:reza, preporučujemo| Views: 87

Sada ćete sigurno reći da Facebook stalno nešto testira, i to je tačno. Ali ova opcija, ako zaživi, zaista bi mogla biti od koristi digitalnim marketarima.

Pitate se u čemu je poenta? Facebook prati i analizira naše aktivnosti i navike, naročito kada je riječ o stranicama. Zato sada testira opciju koja će oglašivačima prilikom pripreme objava predložiti vrijeme u kojem ona treba da bude plasirana. I sve to kako bi sadržaj došao do što većeg broja ljudi, i to u vrijeme kada je publika najaktivnija.

Prema nezvaničnim informacijama, oglašivačima će biti ponuđena opcija tako što će se na ekranu ispisati “Zakažite svoj post na osnovu vremena kada su fanovi bili najaktivniji prošle sedmice”. Slične mogućnosti su dostupne u nekim drugim alatima za upravljanje društvenim mrežama, ali je Facebook očito odlučan da ovakvu opciju uvede i u svoje izvorne opcije.

Ipak, svjedoci smo da je Facebook zaista razvio ovu oblast, pa bi uvođenje ove opcije svakako bio još jedan veliki plus. Osim fotografije koja ilustruje novu opciju, za sada nema zvaničnih informacija o tome kada bi ova funkcija mogla zaživjeti, ali smo sigurni da je brojni oglašivači s radošću iščekuju.

Foto: Twitter/GIFChaseH