Written by

Facebook testira opciju koja omogućava brendovima reklamiranje putem Messengera

m:ovo m:ono| Views: 16

fejsbuk

Društvena mreža Facebook trenutno broji više od 1,3 milijarde aktivnih korisnika, a ta brojka je u stalnom porastu i zato uopšte ne čudi zašto čelnici ove kompanije stalno traže nove načine kako bi sve to unovčili. U ovom trenutku najviše se baziraju na opcije koje imaju kad je u pitanju Facebook Messenger koji je prilično neiskorišten kad je u pitanju zarada. Reklame za vrijeme dopisivanja na Messengeru mogu biti veoma iritantne, a ubacivanje reklama u Messenger ima veoma ograničen potencijal.

Facebook je uspio iznaći neko rješenje u vidu omogućavanja komunikacije direktno sa brendovima što bi mogao biti logičan progres, ali i i prilično riskantan potez. Mnogi svjetski mediji su objavili kako Facebook testira novi sponzorisani alat za razmjenu poruka koji će brendovima omogućiti masovno slanje promotivnih poruka svima koji su nekada stupili u kontakt s njima.

Ova opcija će biti omogućena predstavnicima robnih marki, a proces se je prilično jendostavan . Naime, kompanije će sastaviti poruku koju će zajedno sa fotografijom plasirati grupi korisnika koji su s njima ranije kontaktirali, a moći će dodati i dugme koje će biti poziv na akciju.

Iako se ovaj potez ne razlikuje mnogo od drugih načina na koje nas bombarduju reklamama ovo može biti prilični uznemirujuće, jer kad dobijete notifikaciju da vam je stigla poruka očekujete da je u pitanju neko koga poznajete, a ne reklama. U ovom slučaju ciljne grupe su ključ svega, kao i u svemu ostalom što se tiče marketinga . Ova nova opcija je za sada besplatna u SAD, Meksiku i na Tajlandu, a iz Facebook-a kažu da će je vremenom početi naplaćivati.

Stručnjaci kažu da je ovo prilično riskantan potez koji može dovesti do problema sa neželjenim sadržajem.