Written by

Facebook zadaje udarac medijima – u saradnji sa medijima

m:ovo m:ono| Views: 26

Facebook novineNišta ne privlači medije kao Facebook, ali sada važi i obrnuta priča. Naime, Facebook je već duboko u razgovorima sa najpoznatijim svjetskim medijima, kako bi našli zajedničku interesu grupaciju.

U kratkim crtama, Facebook bi objavljivao tekstove određenih medija, a na osnovu toga dijelio i reklamne prihode koje tekstovi ostvare. Cilj je, zapravo, da uopšte više ne napustite Facebook, kako biste saznali sve novosti koje inače čitate u medijima. Još jednostavnije rečeno, Facebook više ne želi da bude platforma koja će dijeliti sadržaj drugih, već smatra da ima snage da bude dominantna na tom polju.

Prema New York Times-u, koji je i sam među prvim partnerima, objavljivanje tekstova medija sa kojima je Facebook zasnovao ugovor trebalo bi početi u nekoliko narednih mjeseci. Na listi su još i Buzzfeed, te National Geografic, sudeći po izvorima koji su upoznati sa spomenutim pregovorima.

N Facebook, kao ni New York Times i National Geographic, koje je ovim povodom kontaktirala francuska novinska agencija AFP, nisu odgovorili niti na jedan od njihovih upita, a ni portparol BuzzFeed-a nije želio da komentariše ovu informaciju.