Written by

Upoznajte m:tel tim: Fatima Suljić, Kontrolor prodajnog mjesta Tuzla

prijateljstva| Views: 146

Fatima 1 (2)Kompanija m:tel na području cijele Bosne i Hercegovine ima pedeset i tri prodajna mjesta. Na svim lokacijama prodajna mjesta smještena su u centralnim urbanim zonama, a otvorena su u namjeri da svoje usluge učini lako dostupnim i pristupačnim svim građanima. Zainteresovani klijenti mogu tako na jednom mjestu i vrlo jednostavno saznati sve pojedinosti o ponudama u oblasti fiksne i mobilne telefonije, interneta i digitalne televizije. Prateći savremene trendove u tehničko-tehnološkoj sferi u m:tel-ovoj ponudi, između ostalog, mogu se pronaći najnovoji modeli mobilnih telefona, ali i bijela tehnika, laptop-računari i tableti, kao i prateća dodatna oprema. Sve ovo u m:tel poslovnicama ponudiće  vam ljudi kao što je Fatima Suljić, kontrolor prodajnog mjesta u Tuzli, koja će nam u ovom tekstu rubrike „Upoznajte m:tel tim“ prenijeti svoja iskustva.

„U m:tel-u radim šest godina na radnom mjestu kontrolora prodajnog mjesta Tuzla. Kao kontrolor jednog uigranog tima srećna sam da ispunjavamo zacrtane ciljeve, njegujući timski rad, razumijevanje i poštovanje različitosti. Zajednički rješavamo sve nedoumice i probleme i zaista se možemo pohvaliti motivisanošću da naše svekodnevne poslove obavljamo onako kako najbolje umijemo, pazeći da korisnici uvijek budu zadovoljni“, prenijela nam je Fatima u najkraćem opis svog radnog mjesta.

Kaže da teži biti organizovana na način da unaprijed isplanira poslove prodaje, istovremeno postavljajući pred sebe i svoj tim  ciljeve  koji podrazumijevaju  svakodnevno osluškivanje  želja i potreba  korisnika. “Graditi kod njih povjerenje, njihove želje i potrebe pretvarati u stvarnost, biti fleksibilni, a ujedno i profesionalni u svom poslu naš je svakodnevni cilj“, ocjenjuje koleginica iz Tuzle.

Fatima Suljić smatra da su zaposleni u prodaji  ogledalo kompanije i da prvi utisak o kompaniji, korisnik stiče baš na prodajnom mjestu. Iz tog razloga Fatima i njen tim su srećni kada m:tel predstavljaju u najboljem svjetlu, kroz slogan „m:tel imate prijatelje“.

Fatima 2 (2)

U svojoj šestogodišnjij karijeri Fatima se susrtetala sa različitim klijentima i mogla bi nam prepričati bezbroj šaljivih situacija. Posao direktne komunikacije sa ljudima  često zahtjeva brzu i ispravnu odluku, fleksibilnost, dostupnost, a sve to uz maksimalnu dozu profesionalizma. Ponosno ističe da klijenti iz tuzlanske poslovnice nikada ne izlaze nezadovoljni i neinformisani i naglašava da je srećna i zadovoljna poslom koji obavlja jer radi ono što voli.

Dobar odnos sa kolegama znači i dobru poslovnu atmosferu koja je neophodna da se posao obavlja sa zadovoljstvom i osmjehom na licu kojeg korisnici jako dobro primjećuju i uvijek mu se vraćaju.

Fatima Suljić ponosna je na svoj tim s kojim svakodnevno razvija timski duh i djeluje kao jedno, jer kako kaže: „Samo na taj način možemo postići zadane ciljeve, pružiti svu podršku korisnicima i biti predstavnici kompanije čiji je moto ‘imate prijatelje’“.