Girlboss - pokrenuta je platforma slična LinkedIn-u, ali samo za žene

Written by

Girlboss – pokrenuta je platforma slična LinkedIn-u, ali samo za žene

m:mix, m:ovo m:ono| Views: 225

Girlboss je nedavno pokrenuta platforma slična LinkedIn-u. Razlika je u tome što je Girlboss namijenjena isključivo ženama.

Kombinacija društvene mreže i profesionalne platforme je namijenjena ženama koje su spremne da upoznaju nove ljude i da sa ostatkom zajednice dijele, kako online, tako i offline život. Girlboss je nova alatka koja će pomoći ženama u profesionalnom svijetu, kao i onima koje teže da postanu uticajne na nekom poslovnom polju.

Više od 50.000 žena već se registrovalo na ovu platformu, čija je osnivačica Sophia Amoruso. Ona je, inače, poznata američka preduzetnica, osnivačice brenda Nasty Gal te autorka knjige Girlboss i glavnog lika u istoimenoj seriji. 

Nakon analize više od 141 miliona LinkedIn profila u SAD, Amoruso je odlučila da, kako kaže, stane u kraj seksizmu koji je prisutan na toj poslovnoj društvenom mreži i omogući ženama da na jedan bolji način predstave svoje profesionalne profile. Dodaje da na Girlboss žene dolaze da podrže jedna drugu i na taj način zajedno nastoje da prebrode nejednakosti među polovima na tržištu rada, koje su, prema njenim riječima, i danas aktuelne.

Girlboss mreža povezuje poslovne žene, preduzetnice, krativke, kandidatkinje različitih profila i sve profesionalke, na jedan direktniji i mnogo ličniji način nego što je to slučaj sa LinkedIn-om. Ovdje mogu razmjenjivati svoje ideje i iskustva, ali imaju mogućnost i da se slobodno izraze o tome ko su i kakve su.

Ova platforma je uglavnom okrenuta milenijalkama, koje nisu naročito prisutne na LinkedIn-u. Ipak, iz Girlboss-a navode da je njihova platforma, iako primarno namijenjena ženama, otvorena za sve.