Written by

Google i WordPress ulažu u male medijske redakcije

m:ovo m:ono, tehnologija| Views: 65

Više od million dolara je uloženo u platformu Newspack rezervisanu za male medijske redakcije od strane Google-a i WordPress-a.

Prilika za male medijske redakcije i one srednje veličine je platforma koja je rezultat saradnje dva giganta. Cilj Newspack-a je da pomogne svim novinarima da rade ono u čemu su najbolji, a to je pružanje informacija bez ulaganja energije u dizajniranje sajta ili konfiguraciju CMS-a sa naglaskom da će sve prethodno napravljeno u WordPress-om okruženju biti dostupno korisnicima platforme.

Ona nije napravljena za sve redakcije, već samo za one manje kojima će pomoći u stvaranju većeg broja priča, pridržavajući se najboljih praksi koje Google posjeduje. U svom sastavu imaće News Revenue Hub koji će analizom svakom korisniku ukazati na poteze i činioce koji doprinose njihovom poslovanju, kao i one koje treba mijenjati.

Google će se postarati da svaka od medijskih redakcija ima adekvatnu tehničku podršku i integraciju njegovih prozvoda i mogućnost da svojim sugestijama unaprijedi usluge koje Newspack pruža.

Mjesto na platformi nije besplatno, ono se plaća mjesečno po cijeni koja će biti poznata nakon razvojnog perioda aplikacije koji se očekuje 2020. godine. Postoji mogućnost učešća u ovoj priči od samog starta, budući da je otvoren poziv svima koji spadaju u kategoriju malih medijskih kuća da popune aplikaciju za rani pristup platformi i istu pošalju najkasnije do 1. Februara. Na ovaj način će imati priliku da od kraja Jula budu dio njene beta verzije. Prednost koju će aplikanti odabrani za rani pristup platformi imati je mogućnost diskusije o opcijama i cijenama svog mjesta u testnom periodu.

Konačna cifra ulaganja nije finalna, te se pored kompanija Google i Automattic u koji WordPress spada, u projekat uljučuju Civil Media, John S. i James L. Knight fondacije i Lenfest Institut of Journalism pružajući svoj skromni doprinos brojkom od milion dolara.