Google redizajnirao način pretrage fotografija

Written by

Google redizajnirao način pretrage fotografija

m:reza, preporučujemo| Views: 75

Google je redizajnirao način izbora fotografija prilikom pretraživanja na Google Images. Sada se fotografije, na desktop platformi, pojavljuju bočno, u gornjem desnom uglu, umjesto većeg panela odmah ispod odabrane fotografije.

Ažuriranje na interfejsu, iako mala, doprinose poboljšanju korisničkog iskustva tokom potrage i poređenja fotografija, naročito za one koji se oslanjaju na servis u svrhu istraživanja fotografija.

Odabrana fotografija, koja se potom prikazuje bočno, na desnoj strani, je „zamrznuta“ , dok se slične ponuđene fotografije ispod nje mogu pregledati skrolovanjem, što olakšava poređenje sa primarno otvorenom. Uz to, kada zatvorite pregled, pretraživač vas vraća na posljednju fotografiju na panelu.

Unapređenje je vidljivo i kroz mogućnost pregleda većeg broja detalja neke fotografije, a koji se odnose na naziv brenda, robnu marku, cijenu, dostupnost, opise proizvoda, kao i kritike korisnika i slično. Iz Google-a navode kako vjeruju da će nove karakteristike olakšati trgovcima i izdavačima, jer će potencijalni kupci moći lakše da dođu do nekih informacija o proizvodima.

Ove funkcije, kao i mogućnost da developeri na svoje fotografije proizvoda dodaju informacije, mogle bi biti uvod u reklamiranje putem Google Images-a, o čemu je i ranije bilo govora. Sada tu mogućnost testiraju odabrani korisnici i maloprodaje.