Written by

IBM napravio AI za izradu parfema

m:ovo m:ono, tehnologija| Views: 270

Ako postoje dvije riječi za koje nikada ne biste pomislili da bi se mogle naći u jednoj rečenici, onda su vještačka inteligencija i parfemi.  S druge strane bilo je samo pitanje vremena kad će se mašinsko učenje početi koristiti u industiji ljepote i njege. Philyra, AI program koji je napravljen od strane kompanije IBM se koristi za izradu parfema Symrise.

Pitate se kako to AI bira sastojke za parfem kada ne posjeduje čulo mirisa? Kompanija Symrise koja je globalni proizvođač ukusa i mirisa odobrio je IBM-u pristup bazi podataka u kojoj se nalazi više od 1,7 miliona formula mirisa.

Algoritam zatim koristi druge skupove podataka koji sadrže informacije o starosti kupca, lokacije i preferencijama kako bi dali određene sugestije. Glavni cilj je razumjeti koja vrsta parfema najbolje prolazi kod koje demografske grupe korisnika.

Philyra je program koji je u dosadašnjem radu pokazao i svoju kreativnu stanu te eksperimentiše i dolazi do nekih sasvim novih formula, a ljudi koji rade sa njima kažu da je do sada bio prilično uspješan.

Da li to znači da će ljudi koji se bave proizvodnjom parfema uskoro biti zamijenjeni, jer kako se tvrdi ovo je prva inovacija u ovoj industriji još od devedesetih godina prošlog vijeka. Ipak stručnjaci kažu da ništa neće moći zamijeniti ljudski nos kad su parfemi u pitanju.