Written by

Instagram će spremiti poseban sadržaj za influensere

iza ugla, mobilni svijet| Views: 75

Instagram poduzima sasvim nove korake ne bi li privukao neke od svojih najvećih korisnika. Aplikacija trenutno testira naloge korisnika i dodaje nove funkcije za analitiku i slanje poruka koje će biti usmjerene samo ka uticajnim korisnicima i onima oji imaju desetine hiljada pratilaca i više.

Ova funkcija se trenutno testira, a više o njoj će se znati početkom nredne godine.  Instagram će svim korisnicima ponuditi alternativu za poslovne naloge što je predstavljeno još 2016. godine.

Brojni blogeri, vlogeri, ali i kompanije koriste Instagram kao jedan od kanala putem kojih promovišu svoj brend. Alati koji su sada dostupni otežavaju praćenje rasta njihovih profila i interakcije. Ove nove funkcije bi to trebalo da olakšaju. Na profilima će postojati novi načini za prilagođavanje informacija o kontaktima na profilima, ali i alati za filtriranje poruka.

Iako se mnogi Instagram influenseri oslanjaju na ovaj servis da bi ostvarili kontakte sa potencijalnim klijentima i sponzorima, a dosadašnji alati su to otežavali pa je Instagram procijenio da je vrijeme da se nešto promijeni i olakša. Funkcije poput filtriranja poruka će stavri prilično olakšati jer će se na taj način odvojiti važne poruke od poruka pratilaca i spam-ova.