Instagram bar

Written by

Instagram je izmijenio bottom bar

m:reza, preporučujemo| Views: 85

Korisnici su se već navikli na brze promjene popularne društvene mreže Instagram, a šta su njihovi tvorci novo predstavili, donosimo vam u tekstu.

Nakon uspješnog integrisanja Story opcije, Instagram je već donio i neke nove, veće promjene.

Nedavno, korisnicima je predstavio Reels opciju, koja neodoljivo podsjeća na društvenu mrežu TikTok, i već je dostupna korisnicima širom svijeta.

A, kako bi privukao svoje korisnike, Instagram je najavio da će se novi format naći u najkorištenijem dijelu aplikacije – u meni traci u dnu ekrana. Tu će se uz Reels opciju izdvojiti i nova Shop sekcija. Tačnije, Reels će zauzeti mjesto opciji za dodavanje novih objava, a Shop centru za notifikacije.

Ove opcije će i dalje ostati dostupne, ali korisnici će im od sada moći pristupiti iz gornjeg desnog ugla, pored ikonice za privatne poruke.

Shop sekcija, uprkos očekivanjima mnogih, nije integrisana opcija za on-line kupovanje. Nego, ona korisnicima samo nudi mogućnost pregleda proizvoda određenog brenda i prečicu za ulazak na njihov Web Shop. Uočićete brojne poznate ličnosti i influensere u ovoj sekciji kako biste pronašli inspiraciju za sebe. Dodatno, svaki korisnik će dobijati personalizovane prijedloge, preporuke editora, videe preko kojih možete pristupiti on-line prodavnici i sekciju sa novim proizvodima.

Korisnici će se, takođe, susresti i sa manjim izmjenama u dizajnu ikonica i aplikacije. Siva statusna ikonica je sada bijela u svijetlom modu, stapajući se sa ostatkom interfejsa. Instagram-ov logo je sada još veći, a ikonice su bold-ovane.

Ova odluka Instagram-a našla je i svoje kritičare, i to među onima koji su najpoznatiji na ovoj platformi – influenserima. Oni su ovaj postupak nazvali prebacivanje fokusa sa sadržaja na prodaju i promociju opcije Reels, koja nije naišla na podršku.

Novi bottom bar i preuređivanja interfejsa dolaze uz update servera, tako da bi moglo proći malo vremena dok bude dostupno svim korisnicima.