Written by

Ipak ništa od povratka slavnog Motorola RAZR telefona

moj android| Views: 92

RazrV3-Press-01-970-80

Loše vijesti za sve tehnološke nostalgičare: uprkos glasinama koje su se pronijele medijima i društvenim mrežama, Lenovo neće oživjeti legendarni telefon po imenu RAZR. Neobična reklama je uzburkala javnost, ali se ispostavilo da je u pitanju samo pametan marketinški potez.

Lenovo, kineska kompanija koja je 2014. godine kupila američki brend Motorola za približno tri milijarde američkih dolara, objavila je nedavno kratki reklamni video intrigantne sadržine. U scenografiji koja podsjeća na 2004. godinu, kada je RAZR linija lansirana, srednjoškolci šetaju kroz školu i šepure se svojim uređajima na preklapanje. Rekreiranje prizora koji je tih godina bio vrlo čest navelo je mnoge na zaključak da Lenovo priprema povratak slavne serije telefona, a ta vijest se munjevito proširila medijima.

Međutim, predstavnici ove kompanije i brenda Motorola su javno istupili i negirali takve navode. Kako se iz njihovih riječi dalo zaključiti, nostalgična RAZR reklama je samo dio reklamne kampanje za konferenciju Tech World, koja će biti održana 9. juna, a na kojoj će Lenovo predstaviti kompanijske novosti i nove uređaje.

Sudeći prema izazvanim efektima i broju generisanih objava, može se zaključiti da se ovaj PR trik i te kako isplatio, jer su Motorola i uređaj koji je prodan u 130 miliona primjeraka nakratko ponovo postali tehnološka vijesti broj jedan.