Written by

Kako kupovati umjetnička djela putem Instagrama

moj android| Views: 57

izložba

Kupovina odjeće, obuće i modnih detalja direktno putem Instagrama je odnedavno postala moguća, a čini se da će i ulaganje u umjetnička biti olakšano za sve korisnike ove popularne društvene mreže za dijeljenje fotografija, odnosno već jeste.

Danac, Peter Ibsen je prelistavajući Instagram, naišao na slike francuskog slikara Batiste Caccia sa izložbe održane u Briselu te ispod jedne ostavio afirmativan komentar. Nakon samo 10 minuta kontaktirala ga je galerija koja izlaže slike ovog umjetnika, a nakon samo 30, Ibsen je kupio jednu od slika. Ne može jednostavnije, zar ne?

Facebook i Instagram se smatraju najvažnijim društvenim mrežama kad je u pitanju promovisanje umjetnosti, a zbog svojih čak 300 miliona korisnika Instagram bi mogao postati dobro mjesto gdje bi galerije “izlagale”, ali i prodavale svoje umjetnine. Sve više kolekcionara dijeli fotografije svojih slika putem Instagrama ne bi li ih prodali dok ga sami umjetnici koriste kao potpuno besplatnu promociju.

Ibsen sa početka naše priče kaže da nikada ne bi pronašao sliku od Caccia da nije bilo Instagrama, jer jednostavno ne bi došao u priliku ni da je vidi, a kamoli kupi i dodaje da je na ovaj način kupio čak 15 umjetničkih djela u posljednje tri godine.

Suvlasnik galerije koja svoje prostorije ima u Parizu i New Yorku, Alexander Hertling, kaže da su njegove galerije putem Instagrama uspjele prodati mnoštvo šarenih grafika i skulptura čije se cijene kreću između 9,000 – 40,000 evra. On napominje da je sklapanje posla prilično jednostavo, i sve što treba da uradite jeste da započnete konverzaciju sa zainteresovanim kupcem i zaključite posao.

On takođe naglašava da je ovim putem nemoguće prodati skupocjena djela od, na primjer, pola miliona evra i više, ali djela koja su šarena, vesela, “razumljiva” većini ljudi i nisu previše skupa, svakako jeste.

Instagram je postao demokratsko okupljalište koje autsajderima omogućava pristup najnovijim trendovima, trgovcima umjetninama, kolekcionarima i umjetnicima što do sad nije bilo baš jednostavno. Umjetnici pak koriste ovu aplikaciju da promovišu svoje radove čak i ako ne žele da ih prodaju, ali ih mudro reklamiraju.

Prodaja umjetničkih djela putem društvenih mreža je u konstantnom porastu, a na tom polju trenutno prednjači Instagram i to je mejsto na kome treba da tražite ako želite investirati u umjetnička djela.