Kako ostati u formi_mtel blog

Written by

Kako ostati u formi, a ne izaći iz kuće?

m:mix, m:ovo m:ono| Views: 59

Iako smo u nekoj vrsti izolacije, to nikako ne znači da treba da zaboravimo na fizičku aktivnost. Jer nedostatak iste nepovoljno utiče na zdravlje, a usporava i metabolizam. Sve to može uticati na povećanje tjelesne težine koju, budimo iskreni, niko od nas ne želi.

Zato vam danas donosimo prijedloge vježbi koje možete raditi u svom domu i ostati u formi. Ove četiri vježbe ubrzavaju metabolizam, a za njihovo izvođenje nije potrebno mnogo vremena.

Za početak treba da tempo vježbanja i sam broj ponavljanja prilagodite svojim mogućnostima. Ne treba da se forsirate, jer to ne znači da ćete efekat postići nešto brže.

Čučanj

Isprsite grudi, a ramena povucite nazad. Stomak treba da je zategnut, a kičma u neutralnom položaju. Pri svakom spuštanju, zadnjica se “izbacuje” nazad, a koljenja ostaju u ravnini sa petama. Stopala držite u širini ramena, a kao dodatno opterećenje u kućnim uslovima možete koristiti flašice s vodom.

Ukršteni trbušnjaci

Ruke stavite iza glave, a potom unakrsno dodirujete koljeno lijeve noge i lakat desne ruke. Uraditi isti broj ponavljanja u obje kombinacije i to bez zaustavljanja.

Trčeći plenk

Oslonite se na pod rukama i nožnim prstima. Ruke treba da budu udaljene u širšini ramena. Naizmjenično savijajte noge u koljenu „imitirajući“ trčanje.

Istezanje

Na kraju ovog mini-treninga, najvažnije je istezanje. Jedna od tih vježbi je sjedenje na podu, sa ispravljenim nogama. Dodirujte stopala, tako što ćete cijeli gornji tijela savijati naprijed. Spustite bradu na grudi.

Nije teško, zar ne? Zato ostanite kod kuće, ali i formi.