Written by

Kako se komunikacija između ljudi i virtuelnih asistenata može podići na viši nivo?

m:ovo m:ono| Views: 123

asistent

Ako imate digitalnog asistenta u vašem telefonu onda ste morali primjetiti kako je to uglavnom jednostran razgovor i primarna funkcija digitalnih asistenata je da slušaju i odgovaraju na postavljena pitanja. Kada bi ljudsko biće sa vama razgovaralo na takav način sigurno biste se uvrijedili i smatrali njegovo ponašanje pasivno-agresivnim.

Da bi u potpunosti bili korisni, te da bi podigli svoju efikasnost na viši nivo, digitalni asistenti jednostavno moraju razumijeti malo više od riječi, oni moraju razumjeti kontekst pa čak i prepoznati raspoloženje ili osobnost onoga ko mu se obraća.

Većina digitalnih asistenata se koristi vještačkom inteligencijom da bi razumjela kontekst do nekog nivoa i da bi mogli efikasno odgovarati čak i na potpitanja. Google glasovna pretraga od 2013. godine može odgovarati na potpitanja, pa ako je pitate ko je predsjednik Amerike, kada vam kaže Donald Trump, moći ćete postaviti pitanje, kada je on rođen ili kako mu se zove supruga.

Međutim, takva vrsta svijesti bično ne traje više od nekoliko dodatnih pitanja. Isto tako stvarni ljudski razgovori uključuju obe strane koje u većini slučajeva slušaju i pričaju u isto vrijeme, tako da je od suštinskog značaja da i druga strana razumije.

Microsoft je nedavno objavio kako radi na poboljšanju komunikacije između korisnika i virtuelnog asistenta tako da će asistent moći simultano slušati i odgovarati. Iz Microsoft-a su izjavili da je to ono što je u stvari najbitnije jer tako počinje razumijevanje slušanja što asistenti dosad jednostavno nisu umjeli.