mblog slika

Written by

m:blog – online mjesto dobre komunikacije

m:vijesti| Views: 85

mblog slika

Na adresi blog.mtel.ba pronađite zanimljive i korisne informacije iz svijeta telekomunikacija, m:tel ponude, modernih tehnologija, važne događaje, savjete i druge zanimljive tekstove.

Blogovi su se u posljednjih nekoliko godina razvili u moderna online mjesta na kojima autori komuniciraju sa posjetiocima bloga. Tokom godina, blog je evoluirao od prvobitnog „on line dnevnika“, u kojem se iznose razmišljanja i podaci iz privatnog života, do današnjeg ozbiljnog pristupa dvosmjernoj komunikaciji velikih kompanija sa svojim korisnicima, ali i širom javnošću. Malo je oblasti iz života koje se danas ne mogu pronaći obrađene na blogovima na globalnoj mreži.

Od 1997. godine, kada je termin „weblog“ prvi put upotrijebljen, da bi kasnije to ime dobilo skraćenu verziju „blog“, koja se i danas koristi, mijenjala se njegova popularnost, ali i usavršavao način komuniciranja putem ovog online medija. Danas postoji veliki broj blogova tekstualnog karaktera, odnosno blogovi u koje autor  unosi samo tekst, ali i mnogo onih koji su namijenjeni fotografijama, grafikama, linkovima itd. Bili oni samo tekstualni ili praćeni ilustracijama, odnosno koju god zamisao autor imao i koju god temu obrađivao, blogovi su izrasli u jedan od modernih internet, ali i društvenih fenomena.

Od 2001. godine, blog bilježi izuzetno brz rast popularnosti, a koliko je prihvaćen kao oblik komunikacije govori i činjenica da npr. ugledni britanski list „The Guardian“ dodjeljuje godišnje nagrade za najbolje blogove u zemlji. Takođe, 2004. godine riječ „blog“ je proglašena za najtraženiji pojam na web lokaciji interaktivnog rječnika „Merriam-Webster“, te tako postala riječ godine.

Prateći svjetske trendove u poslovanju, naročito u dijelu koji se odnosi na kvalitetnu komunikaciju sa svojim korisnicima, ali i javnošću, kompanija m:tel je prošle godine kreirala svoj korporativni blog, na adresi blog.mtel.ba.

blog.mtel.ba

Želeći da ostvari što bolji kontakt i interakciju sa korisnicima, m:tel je otvorio i ovaj kanal komunikacije, koji pored m:tel Facebook profila i štampane publikacije m:agazin, otvara vrata kompanije svim ljubiteljima modernog načina komuniciranja, te na jednom mjestu objedinjuje teme interesantne kako za korisnike, tako i za širu javnost.

Putem ovog kanala komunikacije, pored tekstova o ponudi, popularizuju se teme iz oblasti telekomunikacija, ali i informacije i priče koje se tiču kulture, obrazovanja, društveno odgovornih projekata kompanije, važnih događaja i lifestyle tema. Na m:blog-u, korisnici mogu pronaći mnoštvo korisnih informacija, kao i zanimljivosti iz svijeta tehnologije, a to je mjesto na kojem se mogu pročitati i mnogobrojni korisni savjeti, preporuke telefona, najnovije vijesti iz „digitalnog svijeta“, te tekstovi o najvećim svjetskim i domaćim događajima iz oblasti tehnologije. Na svom blogu, takođe, kompanija m:tel posjetiocima nudi i učestvovanje u nagradnim igrama.

Kompanija m:tel, ulažući u nove kanale komunikacije, jasno potvrđuje da želi nastaviti da ostvaruje kvalitetnu interakciju sa korisnicima i javnošću, ali i da ide u korak sa svjetskim trendovima.