Korisnicka_podrska_mtel_blog

Written by

m:tel Kontakt centar s korisnicima 24 časa!

m:tel info, m:vijesti| Views: 435

Teme iz struke od zaposlenih u kompaniji m:tel

 

Piše: Aleksandra Stojanović-Ljubotina, glavni saradnik za upravljanje sadržajima portala Službe kontakt centra

Trend izuzetno velikog rasta prodaje putem interneta u svijetu je evidentan, a uzrokovan je situacijom koju niko prije pojave virusa Covid-19 nije mogao da nasluti. Zatvaranje prodajnih mjesta, trgovačkih centara, ugostiteljskih objekata, poslovnica telekomunikacionih operatora, kao i ograničena sloboda kretanja, rezultovali su time da su se kupci/korisnici brzo preorijentisali na online kupovinu, odnosno na komunikaciju sa ponuđačima prodajnih i uslužnih djelatnosti putem info centara – telefonom ili putem mejla.

I u kompaniji m:tel se u prethodna dva mjeseca komunikacija s korisnicima najvećim dijelom odvijala putem m:tel Kontakt centra, bilo da se radilo o telefonskim pozivima, ili mjelovima koje su nam upućivali korisnici.

Zahvaljujući činjenici da se rad u Kontakt centru bazira na mladim operaterima – studentima, entuzijazam u radu centra i želja da se pomogne u ovim vanrednim okolnostima nisu izostali. Dvadesetčetvoročasovni rad nastavljen je i u vrijeme kada su svi, pa i kompanija m:tel, u skladu s preporukama Svjetske zdravstvene organizacije, znatno smanjili broj radnika na poslu, uz poštovanje svih propisanih preventivnih mjera.

Odgovore na sva pitanja o ponudi m:tel usluga, kao i u slučaju tehničkih problema prilikom korišćenja usluga, korisnici mogu dobiti pozivanjem besplatnih brojeva 0800 50 000 za privatne, i 0800 50 300 za poslovne korisnike, kao i putem broja 066 10 10 10 namijenjenog za korisnike m:tel mobilne telefonije i informacije o isplati dividende.

Ono što bismo savjetovali svojim korisnicima jeste da kako sada, tako i ubuduće komunikaciju sa m:tel-om preferiraju putem telefonskih poziva prema Kontak centru, potom putem aplikacije Moj m:tel, ili da nam se obrate putem mejla na adresu korisnicka.podrska@mtel.ba.

Podsjećamo i na mogućnost postavljanja pitanja putem m:tel Facebook stranice, na koja ažurno odgovaramo.

Personalizovani portal Moj.mtel.ba omogućava provjeru trenutnog stanja na računu, kao i uplata,

dodavanje usluga ili povećanje brzine interneta, aktiviranje dodatnih TV paketa, kao i prijavu za elektronsku dostavu računa, što naročito preporučujemo u vremenu pandemije virusa korona.

Takođe, pozivanjem broja 1185 korisnici dobijaju uslugu m:tel Imenik, odnosno traženi broj iz fiksne ili postpaid mobilne mreže u zemlji i u inostranstvu.

Savjet korisnicima

U slučaju problema u radu vašeg uređaja molimo da najprije izvršite restart uređaja, ujedno to je prvi korak i savjet koji ćete dobiti od strane m:tel tehničke podrške, te ukoliko i dalje imate potrebu za našom stručnom pomoći, odmah pozovete navedene brojeve kontakt telefona, ili pošaljete mejl na adresu korisnicka.podrska@mtel.ba u kome ćete prijaviti smetnju i ukratko opisati problem.

Čuvajući sebe, čuvate i druge. Budi heroj, ostani kod kuće!

Vaš m:tel Kontakt centar!