Written by

m:tel predstavio dva nova medija – Umjetnost komuniciranja kroz m:agazin i m:blog

m:vijesti| Views: 181

_MG_4346_resize-2

Radeći konstantno na unapređenju komunikacije u BiH, u srijedu 30.04.2014.godine u Banjaluci, predstavili smo dva nova medija: m:agazin i m:blog.

Ovim je još jednom dokazano da smo kompanija koja ne samo da brine o svakodnevnoj komunikaciji korisnika, već se trudi i da svakodnevicu učini zanimljivijom i drugačijom.  A zanimljivo je svakako bilo na promociji, gdje su predstavnici medija prisustvovali svojevrsnom m:tel TV Dnevniku, a putem kojeg su saznali više detalja o sadržaju i rubrikama m:agazina i m:bloga. U ulozi voditelja našla se Aida Halilović, portparol m:tel-a, dok je gost emisije bio Đorđe Mišić, izvršni direktor m:tel-a za marketing i prodaju. „Nadam se da će se m:blog dopasti prvenstveno korisnicima, jer im donosi vijesti na interesantan i moderan način, a veliko nam je zadovoljstvo što će m:magazin biti distribuiran najvećim poslovnim korisnicima, partnerima i prijateljima kompanije i vjerujem da već danas dobija prve čitaoce”, izjavio je Mišić.

m-agazin

M:agazin na jednom mjestu povezuje ideje, stav i informacije, kroz predstavljanje talentovanih i obrazovanih ljudi, fantastičnih napredaka i informacionih tehnologija, a tu su i putopisi, analize, editorijali, izložbe, predstave, filmovi i koncerti.

M:agazin će izlaziti kvartalno, početkom svakog novog godišnjeg doba, a kao što sam uvodnik prvog broja kaže: “Možda je vrijeme da malo usporimo, da sa dragim ljudima popričamo, razumijemo se i učinimo sve da se osjećamo bolje, da imamo prijatelje i da m:agazin bude prijatelj.”

A tu je i m:blog, kao online mjesto susreta svih koji žele da uvijek saznaju nešto više o tehnologiji, telefonima, tabletima, TV programu i drugim sferama telekomunikacija i tehnologije uopšte. Zamišljen je kao internet časopis, pa će redovno donositi priče o novim svjetskim modelima različitih uređaja, o sadržajima najzanimljivijih TV kanala iz OPEN IPTV ponude, ali pričaće i priče o prijateljstvu.

Navedena dva nova medija kreirana su uz pomoć velikih prijatelja kompanije: Sony, Samung, HTC, LG, Huawei i Allview.