Na Instagram stiže označavanje proizvoda

Od kako se pojavila društvena mreža Instagram, bilo je jasno da je ta platforma idealna za oglašavanje. Kako vrijeme odmiče, ona daje sve više mogućnosti u prvacu oglašavanja i prodaje putem interneta.

Nova mogućnost koja se pruža je da korisnici u svojim postovima označavaju proizvode različitih brendova. Zapravo, nije toliko nova koliko se pruža svima na Instagram-u. U početku su je imali samo profili kreatora i biznisa, a sada će se proširiti na sve.

Počelo je od korisnika u SAD, koji imaju tu privilegiju da prvi testiraju novu opciju, dok je u planu da isto bude omogućeno korisnicima u ostatku svijeta tokom naredna četiri mjeseca.  

Već nekoliko godina Instagram se usmjerava na to da postane aplikacija putem koje će se prodavati proizvodi, a novitet koji stiže će pomoći korisnicima da lakše identifikuju proizvode na fotografijama ili klipovima, kao i na storijima. U planovima je da u ovaj miks nešto kasnije doda i Reels.

Nakon kreiranja posta i obavljanja potrebnih prilagođavanja, brend će se tagovati pomoću opcije Tag people, a nakon toga će se pojaviti opcija Tag products. Potom će biti potrebno samo dodirnuti proizvod na fotografiji ili klipu te s liste izabrati njegov naziv. Drugi korisnici će dobiti opciju kupovine putem linka ili direktno putem aplikacije.

Poslovni profili će moći vidjeti svoje tagovane proizvode i odabrati da li žele da se ti tagovi pojavljuju u tagged tabu, a imaće i opciju onemogućavanja tagovanja.