Written by

Najbolja startap ideja m:tel Playground izazova

m:tel info, m:vijesti| Views: 1433

Tim F.E.S.T. sa idejom pametne brave osvojili glavnu nagradu

 

Kompanija m:tel je sa svojim partnerima ICT Hub-om iz Beograda, 21. maja 2019. godine, u Muzeju savremene umjetnosti u Banjaluci, organizovala Playground Demo dan na kojem su se predstavili svi finalisti programa Playground izazov.

Na ovom velikom finalu, žiriju u sastavu: Drago Gverić (ICBL), Kosta Andrić (ICT Hub), Svjetlana Jovanović Paranos (m:tel), Aleksandar Veselinović (m:tel) i Zoran Bugarski (m:tel), šest timova, finalista Playground izazova, koji su prošli kroz višemjesečnu fazu mentorstva i edukacije, predstavilo je svoje ideje tehnoloških startup-a.

Prvu nagradu i 5 000 KM osvojio je tim F.E.S.T. sa idejom pametne brave. Članovi ovog tima su studenti Elektrotehničkog fakulteta u Banjaluci.

“Naša ideja jeste da razvijamo i ugrađujemo pametne brave, namijenjene da olaškamo posao osobama ili agencijama koje iznajmljuju stan na dan, jer ove brave generišu pin kodove kojima se može odrediti rok trajanja, a sa njima stanodavci mogu da prate evidenciju ulazaka i izlazaka iz stana”, rekao je Nemanja Davidović, član pobjedničkog tima i dodatno istakao značaj ovog takmičenja, koje predstavlja priliku mladima da izađu na tržište i komercijalizuju svoju ideju.

Koordinator programa m:tel Playground, Milica Samardžija, podsjetila je i na cilj ovog m:tel-ovog programa, a to je podsticanje preduzetništva i inovacija. “Mladim ljudima koji imaju dobre ideje dajemo podsticaj da nastave da stvaraju uspješne poslovne priče”, istakla je Samardžija.

Predsjednik žirija, Zoran Bugarski, direktor IT-ja kompanije m:tel, rekao je da je žiri odlučio da prvo mjesto dodjeli  timu koji je napravio veliki iskorak u toku  šest mjeseci trajanja Playground izazova. “Pobjednički tim ušao je u program sa nedefinisanom idejom, uspješnim testiranjem hipoteze stigli su na kraju i do svog prvog korisnika”, rekao je Bugarski.

Drugo mjesto i nagradu od 3 000 KM osvojio je tim “Farmica” digitalna platforma sa idejom proizvodnje i prodaje zdrave hrane, dok je treće mjesto i nagradu od 2 000 KM osvojio tim “Dental4U”, čija je ideja informativni stomatološki portal.