Written by

Najbolje aplikacije za praćenje budžeta

m:apps, preporučujemo| Views: 239

Aplikacije su jedan od načina da pojedinci, ali i firme i kompanije imaju bolju kontrolu nad troškovima i veću mogućnost za praćenje budžeta.

Ovo su neke od aplikacija koje će poslužiti kao savršen alat svakome ko treba da vodi evidenciju o prihodima i automatskom upravljanju troškovima, a prvenstveno se odnose na poslovno okruženje:

Zoho Expense

Ovo je najpristupačnija aplikacija koja uključuje karakteristike potrebne većini kompanija, a koje se odnose na putne troškove. Nudi besplatan plan koji je idealan za kolektive od samo nekoliko radnika, ali je odlična i kada su u pitanju firme koje broje oko 1000 zaposlenih, u različitim odjeljenjima i kancelarijama. Pomoću nje možete pratiti, odobravati i plaćati sve troškove tokom putovanja zaposlenih.

Expensify

Pomoću ove aplikacije za Android i iOS uređaje možete pratiti vlastite račune, ali i troškove poslovanja. Posebno je zanimljiva njena opcija SmartScan koja vam omogućava da telefonom skenirate svaki račun kako bi bio zabilježen među vašim troškovima (za kancelarisjki materijal, recimo) te da ga automatski doda u izvještaj o troškovima. Nudi mogućnost detektovanja duplih troškova, ali i automatskog poređenja valuta.

TriNet Expense

Idealna za mala i srednja preduzeća, s obzirom da olakšava upravljanje cijelim procesom praćenja troškova. Pomoću nje je moguće praćenje troškova na 20.000 (i više) kreditnih i bankovih kartica, 160 valuta, kao i praćenje kilometraže putem Google mapa te ostalih troškova koji se tiču poslovanja i projekata.

Tallie

Aplikacija koje je idealna za velike organizacije ili računovodstvene firme. Pouzdano skenira, kategorizuje i raspoređuje podatke sa kreditnih kartica te automastki kreira izvještaje o troškovima. Uključuje i paket koji se odnosi na saglasnost o internoj kontroli troškova i analitiku podataka.