Written by

Najveći promašaji Facebooka

m:ovo m:ono| Views: 89

fb

Najmnogoljudnija online zajednica, Facebook, ostvaruje konstantan rast i prema posljednjim procjenama, uskoro bi se moglo desiti da pređu brojku od 2 milijarde korisnika. Ipak, nakon svih godina postojanja zabilježili su i brojne neuspješne koncepte, poput ovih u nastavku:

notify

  • Facebook Notify

Facebook korisnike je u novembru 2015. godine obradovalo uvođenje nove opcije pod nazivom Facebook Notify. U pitanju je aplikacija za vijesti koja je trebalo da prenosi aktuelnosti od preko 70 izdavača. Ipak, čelnici kompanije su odustali od takvog koncepta, navodeći da će slične opcije uvesti u Messenger ili druge Facebook komponente, te su Notify uklonili iz ponude na App Store-u. 

parse

  • Facebook Parse

Kako je nedavno najavljeno, Facebook odustaje od svoje platforme pod nazivom Parse, kako bi se u 2017. godini fokusirali na druge projekte. U pitanju je platforma koju su preuzeli u 2013. godini, ali se ispostavila neslavnim izborom. 

face-home

  • Facebook Home 

Kao jedan od pokušaja da se Facebook lasira među top Android aplikacije, uvedena je i opcija Facebook Home, koja je zvanično pokrenuta u aprilu 2013. godine. Od tada, nije imala veliki prijem, a vremenom nije bilo pomaka po pitanju popularnosti ovog koncepta.

  • Facebook Deals

 Da su svestrani po pitanju noviteta, iz kompanije su dokazali i uvođenjem posebne kupon-aplikacije pod nazivom Facebook Deals. Uvedena u aprilu 2011. godine, ova aplikacija je označila direktnu konkurenciju već pozn atom konceptu Groupon. Ipak, neuspjeh je bio evidentan zatvaranjem iste već nakon četiri mjeseca. 

  • Facebook Gifts

Facebook Gifts je platforma lansirana u septembru 2012. godine, a korisnicima je nudila mogućnost slanja poklona drugim korisnicima, poput kolačića, raznih slatkiša i igračaka. Ugašena je već u avgustu 2013. godine, nakon slabog prijema. 

Iako je vodeća kompanija u online zajednici i dugo drži prvo mjesto po popularnosti, Facebook je imao niz drugih neuspješnih pokušaja kao šti su Facebook Offers, Facebook Credits, Autofill with Facebook, ili Facebook IBML. Ipak, dokaz su da su i padovi često dobri za dalji razvoj i napredak, što potvrđuju i brojni drugi projekti koje su inicirali.