Written by

Najveći regionalni komunikacioni događaj dešava se u Rovinju od 20. do 23. septembra 2018.

m:vijesti| Views: 106

I ove godine, najveći regionalni komunikacioni događaj u Rovinju okupiće sve one koji se bave komunikacijom, kako bi razmijenili iskustva, čuli sve o aktuelnim trendovima, ali i aktivno učestvovali u takmičenjima za najbolje kreativce u prethodnoj godini. 

Weekend Media Festival u svom jedanaestom izdanju i ove će godine od 20. do 23. septembra u staroj Tvornici duhana u Rovinju okupiti profesionalce komunikacione industrije iz cijele regije. Na predavanjima, panelima i radionicama biće obrađene sve aktuelne teme i trendovi, od digitalizacije do književnosti i ekspedicije na Južni pol, zbog čega zanimljivih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.

„Ovogodišnji Weekend nam donosi uistinu raznolike teme predavanja i panela, ali i jako zanimljive partnere festivala, Francusku i Njemačku. Cijela stara Tvornica biće u duhu urbanog Pariza i Berlina, te će svi posjetioci moći uživati u njihovoj kulturi, umjetnosti i stilu života“, rekao je Tomo Ricov, direktor festivala.

Najiščekivaniji vikend u svojih prvih deset godina pozicionirao se kao omiljeno okupljalište svih profesionalaca komunikacione industrije, a u drugu deceniju će zakoračiti sa još zanimljivijim programom i privlačnijim nagradama za najbolje agencije iz regije. Dio bogatog programa biće posvećen zemljama partnerima koje će nam kroz predavanja i izložbe predstaviti pariski šarm i berlinsku multikulturalnost; svoje umjetnike, intelektualce i inovatore.

Zastupnik u parlamentu vjerovatno najdigitalizovanije države na svijetu, Estonac Kalle Palling, na predavanju “Digitalna republika Estonija” govoriće o tome kakav je osjećaj životom upravljati online, dok će nam Dejan Verčič, partner i direktor za znanje slovenske kompanije „Stratkom“ na predavanju “Komuniciranje poslije riječi”, objasniti kako smo komunikaciju vratili na njene same početke – sliku – i kako to utiče na komuniciranje danas.

Ključni ljudi iz regije na panelu “Money never sleeps; Restrukturiranje medijskog tržišta”, analiziraće akvizicije koje su promijenile medijsku scenu i objasniti šta će to značiti za daljnji razvoj medija, dok će vodeći komunikacijski savjetnici premijera i predsjednika iz regije na panelu “West Wing – Kako savjetovati predsjednika” raspravljati o važnosti uloge PR stručnjaka u karijeri političara, otkriti koliki im je stvarno uticaj i slušaju li ih klijenti.

Kristian Novak, najtraženiji autor današnjice, na svom će predavanju ispričati kako je od anonimnog međimurskog dečka sa svojim djelima došao do popisa školske lektire te otvoriti sve teme za koje su mu rekli da ne smije. 

I ove godine u sklopu Weekend Media Festivala održaće se BalCannes, a agencije iz cijele regije svoje projekte mogu prijaviti do 1. septembra 2018. Na sedmom izdanju BalCannes-a izabraće se 25 najboljih komunikacionih projekata iz cijele regije. Najbolji među njima osvojiće posebne nagrade žirija, BalCannes lavove, dok najbolju agenciju iz regije očekuje posebna nagrada – takmičenje na međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions 2019. Najvažnija regionalna digitalna nagrada, SoMo Borac, i ove će se godine dodijeliti na Weekend-u u Rovinju. Saznaćemo ko je imao najbolje kampanje na društvenim mrežama, koje su najbolje web stranice i mobilne aplikacije, a otkrićemo i ko je dominirao u content marketingu.