Written by

Odlučite se za besplatnu dostavu

m:tel info, m:vijesti| Views: 639

Teme iz struke od zaposlenih u kompaniji m:tel

 

Piše: Maja Davidović, šef Službe za interne kanale prodaje

Kompanija m:tel odavno nudi uslugu dostave kupljenih uređaja na kućnu adresu. U vrijeme u kojem se nalazimo, ova usluga svakako mnogo znači. Ukoliko se odlučite za odabir ove usluge, odnosno ovaj vid realizacije usluge, uštedićete svoje vrijeme, te smanjiti moguću izloženost virusu, a pri tome je ova usluga za naše korisnike besplatna.

Budući da se nalazimo u vremenu kada je najbitnije da poštujemo preporuke fizičkog distanciranja kako bismo sačuvali svoje zdravlje, kao i zdravlje naših najdražih, kompanija m:tel vam može realizovati usluge ili izvršiti dostavu uređaja na vašu kućnu adresu.

Naše kolege svakodnevno vrijedno rade na obradi narudžbi i pripremi paketa za distribuciju ka našim korisnicima, a nakon čega ih dostavljači brze pošte preuzimaju i u najkraćem mogućem roku dostavljaju na vašu adresu.

Kako biste provjerili ponudu dostupnih uređaja koje vam možemo dostaviti na kućnu adresu, predlažem vam da posjetite našu zvaničnu web stranicu –  www.mtel.ba, na kojoj ujedno možete i da izaberete opciju dostave izabranog uređaja. Naši zaposleni će vas u najkraćem roku pozvati kako bi vam dali sve potrebne informacije, te eventualno potvrdili vašu narudžbu. Mi ćemo obezbijediti da vaša narudžba vrlo brzo dođe do vas.

U nastavku vam navodimo kratak vodič kroz odabir uređaja na web stranici:

  • Na sajtu mtel.ba, u sekciji ,,Uređaji“ odaberete željenu kategoriju (telefoni, TV i dodatni uređaji, ostali uređaji, outlet ponuda telefona).
  • Nakon što pristupite željenoj kategoriji uređaja, dobijate prikaz tarifa ili paketa usluga uz koju želite da kupite uređaj, kao i prikaz svih raspoloživih uređaja. Odabirom željenog uređaja pristupate procesu narudžbe, a klikom na „Vidi korpu“ dobijate mogućnost za nastavak naručivanja gdje ćete se morati identifikovati kao korisnik koji ima uslugu ili korisnik koji nema uslugu.

  • Korisnici koji imaju uslugu identifikovaće se na osnovu traženih podataka u zavisnosti od usluge, dok će se korisnicima koji nemaju m:tel usluge prikazati podaci o odabranom uređaju i modelu (sadržaj korpe) i klikom na dugme ,,Nastavi dalje“ doći će do strane za unos podataka (ime, prezime, email na koji dobijate potvrdu o narudžbi, kontakt telefon na koji ćete biti pozvani u vezi sa narudžbom, i adresa).

  • Dalji korak za nove korisnike podrazumijeva odabir broja (za usluge mobilne telefonije ili pakete sa mobilnom telefonijom), te završetak procesa naručivanja uređaja.

Ono što je važno naglasiti jeste da na našoj web stranici uvijek nudimo i dodatne promocije i sniženja,  a pored toga, kako smo već rekli, imamo stalnu outlet ponudu mobilnih uređaja u okviru koje možete pronaći uređaje sa vrhunskim karakteristikama po izuzetno povoljnim cijenama.

Naša ponuda obuhvata i sjajne stvari za zabavu, uz koje u ovim pandemijskim danima, a svakako i nakon njih,  možete da uživate porodično, a to su društvena igra „Čovječe nauči se“ (Luedu), Playstation 4 sa dva džojstika i igricom, dronove, kao i električne trotinete!

Svakako, podsjećamo da od kuće možete izvršiti dopunu računa prepaid korisnika putem web sajta mtel.ba korišćenjem platnih kartica, putem vašeg IPTV-ja, korišćenjem servisa Moj meni pozivom *100#, slanjem SMS-a i putem m:go aplikacije.

Takođe, podsjećamo vas i na uslugu račun na mail, koju možete najjednostavnije da aktivirate putem portala Moj m:tel na adresi moj.mtel.ba, te sve druge kanale komunikacije dostupne 24 sata dnevno: web shopMoj meni (*100#), kontakt centar pozivom na brojeve 0800 50 000 ili 066 10 10 10blog.mtel.ba, te FB i IG putem kojih ćete biti u toku sa svim našim najvažnijim novostima.