Written by

Oni su najpoznatiji virtuelni influenseri

m:reza, preporučujemo| Views: 196

Tek što smo se privikli na termin influensera koji su neizbježni u svijet društvenih mreža, pojavili su se virtuelni influenseri koji prijete da će preuzeti posao stvarnima.

Inače, dobar dio oglašivačkog kolača već neko vrijeme grabe zvijezde poput članova Kardashian i Jenner porodice, ili popularnih muzičarki kao što su Selena Gomez i Taylor Swift. Poznate kompanije i brendovi ih angažuju u marketinškim kampanjama kako bi pronašli put miliona vjernih pratilaca ovih celebrity-ja.

Sada su tu virtuelni influenseri, koji su u vrlo kratkom vremenu postali superzvijezde na društvenim mrežama. Ovo nije nimalo slučajno, jer su najveće kompanije i globlani brendovi detaljno analizirali masovnu upotrebu društvenih mreža i došli do zaključka da u današnje vrijeme ljude vode stvarni, ali i virtualni život. Prema najnovijim istraživanja, odrasla osoba danas na internetu prosječno provodi tri i po sata dnevno.

Jedna od najpoznatiijih virtuelnih influenserki je LIV, virtuelna ljepotica i zvijezda nove marketinške kampanje za jednog poznatog francuskog proizvođača automobila.