Written by

Pitanja iz inboxa – 30.7.2021.

kako da..., m:vijesti| Views: 426

Na vaša najčešća pitanja iz inboxa, o uslugama kompanije m:tel, odgovaramo i ovog petka.

VAŠE PITANJE: Pozdrav! Kako poslije ukidanja rominga na Zapadnom Balkanu mogu koristiti mobilni internet u susjednim državama?

 M:TEL ODGOVOR: Poštovani, počevši od 1. jula minute, SMS poruke i količina mobilnog interneta koji se potroše u regionu Zapadnog Balkana (u BiH, Srbiji, Crnoj Gori, Sjevernoj Makedoniji i Albaniji) tarifiraju se ili odbijaju od nacionalnog paketa po tarifi koja se naplaćuje kod kuće (u državi u kojoj živite, radite ili studirate).

Prije nego što otputujete samo provjerite da li je vaš uređaj podešen za nesmetani rad na putovanju i šta za vaš tarifni paket predstavlja ova pogodnost.

Detaljne informacije o svim potrebnim podešavanjima pripremili smo na našem m:blogu! Pratite korake kako biste nesmetano koristili mobilni internet i u drugim državama.

VAŠE PITANJE: Koliko košta usluga Deezer preko m:tel-a?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, cijena usluge Deezer za korisnike kompanije m:tel, nakon prvih mjesec dana besplatnog korišćenja, iznosi svega 8,90 KM mjesečno, a podsjećamo da rezidencijalni m:tel korisnici mobilne telefonije svaki mjesec dobijaju 10 GB interneta za gotovo neograničenu upotrebu.

Ovu aplikaciju možete aktivirati tako što ćete se prijaviti za ovu uslugu putem portala ili aplikacije Moj m:tel. Time ćete dobiti aktivacioni kôd/link. Klikom na kôd/link otvoriće vam se Deezer stranica, gdje je potrebno da napravite nalog unosom dodatnih podataka (mejl, šifra).

Nakon završene registracije, bićete preusmjereni na internet prodavnicu Play/App, gdje možete preuzeti aplikaciju Deezer.

Više informacija pročitajte na našoj stranici.

VAŠE PITANJE: Dobar dan! Možete li mi reći kako se aktivira usluga Posebno za tebe?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, „Posebno za tebe“ su paketi minuta i interneta prilagođeni Vašim specifičnim potrebama i navikama bilo da koristite usluge Dopuna, Kombinuj, Pretplata ili Total Group.

Aktivacija je veoma jednostavna – možete pozvati broj *100*4# ili izabrati paket putem servisa Moj meni i aplikacije m:go. Samo pratite instrukcije.

Za sve dodatne informacija pozovite broj 066 10 10 10 (prepaid) odnosno 0800 50 000 (postpaid).

VAŠE PITANJE: Ćao! Može li se IPTV pratiti na mobilnom telefonu i kako se aktivira?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, TV To GO je usluga kompanije m:tel koja vam omogućava da odabrani TV sadržaj gledate i na svom mobilnom telefonu, tabletu ili računaru.

Ova usluga je potpuno besplatna za sve korisnike m:tel IPTV paketa kompanije m:tel, potrebno je samo da je aktivirate, a mobilni internet saobraćaj koji se koristi u okviru TV To Go usluge se ne tarifira, odnosno – besplatan je.

Aktivaciju je moguće završiti u tri koraka:

  1. Generišite kôd

U glavnom meniju Mtel IPTV usluge na televizoru izaberete „Podešavanja“ i opciju: „TV To Go“ i dobićete vaš jedinstven aktivacioni kôd.

  1. Registrujte se

Preuzmite i pokrenite aplikaciju TV To Go na telefonu ili tabletu ili računaru. Na početnom ekranu izaberite opciju „Novi korisnik“ i u odgovarajuća polja unesite aktivacioni kôd, e-mail adresu i željenu lozinku.

  1. Uživajte u TV sadržaju

Da biste završili registraciju potrebno je da posjetite link koji ste dobili u e-mail poruci. Link važi 48 časova. Nakon toga, registracija je gotova te možete početi sa korišćenjem TV To Go aplikacije.

 

Za pomoć sa instalacijom i registracijom možete pozvati 0 800 50 000 ili posjetiti našu stranicu.