Proizvođač skupih japanskih tostera ulazi na tržište pametnih telefona

Kompanija interesantnog naziva Balmuda na pragu je još interesantnije prekretnice u svom radu!

Kako je japanski proizvođač tostera, ovlaživača vazduha, kuhala za vodu, svjetiljki i sličnih proizvoda odlučio da se u bliskoj budućnosti orijentiše na izradu pametnih telefona, nije sasvim jasno. Ali na ovom tržištu očigledno postoji dovoljno mjesta i za nove igrače.

Poznati su po tosteru na koji zbog velike potražnje morate čekati i do tri mjeseca, a košta više od 300 dolara. Kako bi napravila ovaj iskorak, Balmuda će morati da se uortači sa partnerima SoftBank i Kyocera, koji će omogućiti proizvodnju i distribuciju telefona na tržištu – i to već u novembru ove godine.

Novi proizvođači konstantno isplivavaju u moru pametnih uređaja, pa se pitamo da li treba da se polako navikavamo na to da brend uskoro neće sam po sebi značiti mnogo i da je prošlo vrijeme vječitog derbija između samo nekoliko najboljih. Kvalitet ponude je sada manje-više ujednačen, pa se kupci sve više orijentišu prema onim brendovima koji nude najbolji omjer cijene i kvaliteta.