Written by

Roaming savjeti

kako? lako!| Views: 36

Passenger plane above the clouds.
S obzirom na to da se približilo vrijeme godišnjih odmora, a samim tim i putovanja u inostranstvo, pripremili smo nekoliko najčešćih odgovora, odnosno savjeta o tome kako da koristite vaše mobilne telefone kada ste u romingu, kako bi izbjegli neočekivane troškove.

  • Prije polaska na putovanje van granica naše zemlje, predlažemo da najprije provjerite cijene saobraćaja u roamingu, koje su važeće za zemlju vašu krajnju destinaciju, kao i zemlje kroz koje putujete. Naime, cijene saobraćaja u roamingu značajno se razlikuju u odnosu na cijene u nacionalnom saobraćaju.
  • Surfanje internetom (gledanje video zapisa ili download podataka) putem mobilnog telefona prilikom boravka u inostranstvu, naplaćuje se kao roaming saobraćaj.
  • Provjerite mobilni aparat zbog mogućnosti uspostave internet konekcije u slučaju automatskog preuzimanja poruka, prijema i slanja MMS poruka i aplikacija (vremenska prognoza, tačno vrijeme, update aplikacija i sl).
  • Jedna od  preporuka kako da se zaštitite od neželjenih troškova za GPRS roaming jeste privremeno onemogućavanje usluga GPRS i MMS na mobilnom aparatu dok ste u roamingu.
  • Preusmjeravanje poziva u slučaju da ste nedostupni ne možete se javiti ili koristite usluge “Slušam te”, može biti veoma korisno. Međutim, preusmjereni pozivi u roamingu se naplaćuju po cijeni usluge roaming partnera. Preporuka je dakle, isključiti, odnosno onemogućiti sva preusmjerenja na svom mobilnom aparatu.
  • Opcije “resend” i “redial” su korisne kada želite da Vaša SMS ili MMS poruka sigurno stigne na željeni broj, odnosno da aparat pokušava uspostaviti neuspjeli poziv bez vaše intervencije. U roamingu će se naplatiti svaki pokušaj ponovljenog slanja poruke, odnosno uspješna uspostava automatski ponovljenog poziva koji niste primjetili. Da bi se izbjegli mogući neželjeni troškovi potrebno je isključiti automatske opcije mobilnog telefona “resend” za SMS i MMS poruke, te “redial” za nesupostavljene pozive.

Ukoliko imate još pitanja ili nedoumica svakako besplatno pozovite m:tel korisnički servis na broj 066 10 10 10.