samsung

Written by

Sony vs. Samsung – ko je pobjednik u borbi za najbolji pametni televizor?

m:ovo m:ono| Views: 83

samsung

Veliki konkurenti kompanije Sony i Samsung ponovo su ušli u trku za prvo mjesto na tržištu, a ovog puta se radi o pametnim televizorima. Ovogodišnji CES sajam tehnologije koji se svake godine održava u pustinjskoj prestonici Amerike Las Vegasu bio je u potpunosti u znaku ova dva tehnološka giganta koja su predstavili svoje vizije budućnosti televizije.

Sony se na CES-u predstavio sa zaista jedinstvenim, do sada najtanjim 4K ultra HD BRAVIA LCD televizorom koji je tanak nevjerovatnih 4,9 milimetara. Ovaj uistinu futuristički model osvaja svojom elegancijom i spektakularnim dizajnom. Samsung je, sa druge strane, predstavio liniju svojih 88-inčnih 9500 SUHD televizora koji funkcionišu putem Quantum tehnologije. Ova inovativna tehnologija predstavlja sloj materijala koji omogućava čistije boje i funkcioniše putem posebnih nano-kristala koji su različitih veličina.

Oba brenda imaju mnogo toga za ponuditi i čini se da je bitka prilično neizvjesna. Tržište pametnih televizora postaje primamljivo za mnoge proizvođače, budući da sve više kupaca prepoznaje mnoge prednosti koje nove generacije televizore donose sa sobom. Pametni televizori više nisu stvar luksuza i njihove cijene su mnogo pristupačnije nego ranije, tako da oni polako, ali sigurno postaju uobičajeni dio svakog dnevnog boravka.

Nekad je Sony bio apsolutni pobjednik na tržištu sa svojim Trinitron modelima, a današnja Bravia serija često predstavlja sinonim za vrhunsku premijum televiziju. Međutim, onda se pojavio Samsung koji je u veoma kratkom vremenu postao najveći proizvođač televizora na svijetu. Sony se morao prilagoditi kako bi ostao konkurentan na tržištu tako da je značajno prilagodio cijene svojih proizvoda.

sony

Modeli ovih kompanija prilično su izjednačeni po kvaliteti slike koju pružaju, tako da se recenzenti slažu da Sony prednjači po pitanju jasnoće boja, a Samsung odnosi pobjedu u pogledu crnih razina koje ostvaruje pomoću jedinstvene tehnologije zatamnjivanja.

Kompanije su prilično izjednačene i što se tiče korisničkog interfejsa. Sistemi navigacije u Sony i Samsung modelima kreirani su na jednostavan i korisniku ugodan način, a opcije u meniju nude prilično specifične informacije za olakšanu navigaciju. Sa obzirom koliko kompleksno nove generacije televizora mogu izgledati, oba brenda su dovela svoj korisnički interfejs skoro do savršenstva.

Oba brenda su u potpunosti prigrlila i koncept Smart TV-a što znači da njihovi modeli imaju sposobnost konekcije sa internetom i pristup velikom broju igrica i aplikacija, video reprodukciju i dijeljenje sadržaja iz drugih digitalnih uređaja.

Na kraju, veliki dio odluke u kupovini igra emotivna vezanost za neki brend, tako da će se veliki broj kupaca odlučiti za kupovinu televizora na bazi svog prijašnjeg pozitivnog iskustva.