spotify

Written by

Spotify je „Open for Business“ za oglašivače u BiH

m:tel info, m:vijesti| Views: 211

Spotify, najpopularnija svjetska platforma za slušanje muzike, koja je odnedavno dostupna i milionima ljudi u Bosni i Hercegovini, brendovima nudi priliku da svojim korisnicima pruže inovativno i kreativno iskustvo korišćenja besplatne verzije ove platforme sa oglasima

Spotify, koji je u BiH dotupan od 15. jula, nudi najbolje iskustvo slušanja domaće i strane muzike, više od 50 miliona pjesama i više od milion podcast-a. To ljudima pojednostavljuje snimanje i bilježenje svakog trenutka života, bilo da kuvaju, vježbaju, da se zabavljaju, uče …ma gdje bili. Ovakav način striminga je temelj Spotify striming inteligencije, jedinstvenih podataka i rezultata koji se zasnivaju na ponašanju korisnika tokom striminga. Za brendove i trgovce, ovo predstavlja priliku da u pravom kontekstu predstave svoju poruku i prenesu je pravoj osobi.

Od lansiranja, Spotify se udružio sa brendovima koje će reklamirati na Spotify Free platformi u regionu, koje uključuju i Coca-Cola BiH, Telekom Srbija grupu, VOLVO CARS ADRIA GROUP.

Oglašavanje na Spotify

Potpuno lokalizovana platforma Spotify nudi oglašivačima raznovrstan izbor doživljaja oglasa zasnovanih na ciljevima kampanje i načinu na koji korisnici stupaju u interakciju sa platformom, uključujući audio, video i način prikaza. Oglašivači mogu da dođu do slušaoca na sve dostupne načine uz pomoć kojih koriste sadržaj platforme – na mobilnim telefonima, računarima, preko zvučnika, smart televizora itd. Korisnici Spotify Free-a provode prosječno 2,5 sata dnevno slušajući muziku na platformi kroz više uređaja. „Naša posvećenost otkrivanju i personalizaciji pomogla nam je da uspostavimo odnose sa milionima ljudi širom svijeta i zauzvrat, uspostavimo veze između brendova i naših korisnika“, rekao je Marco Bertozzi, potpredsjednik, šef EMEA i Multi-Market Advertising Spotify-a. „Uzbuđeni smo što otvaramo vrata robnim markama i oglašivačima u BiH da se uključe u naše formate oglasa za povezivanje sa slušaocima“.

Kao vodeća telekom kompanija u regionu, iskreno smo uzbuđeni što smo partner kompaniji Spotify za njihov proboj na tržište Balkana! Spotify je najveći i najbrže rastući muzički servis ove vrste i srećni smo što je sada dostupan na Balkanu i radujemo se ovom partnerstvu!“, izjavio je Vladimir Lučić, koordinator za Internet i multimedijalne operacije Telekom Srbija grupe.

Za bilo kakva pitanja u vezi sa oglašavanjem na Spotify-u i za više informacija posjetite Spotify for Brands!

O Spotify Technologis S.A.

Spotify je zauvijek transformisao slušanje muzike kada je lansiran u Švedskoj 2008. Otkrijte, upravljajte i dijelite više od 50 miliona pjesama besplatno ili se pretplatite na Spotify Premium da biste pristupili ekskluzivnim opcijama za muziku, uključujući poboljšani kvalitet zvuka i na zahtjev, van mreže i iskustvo slušanja bez oglasa.
Danas je Spotify najpopularnija usluga globalne pretplate na audio striming sa više od 286 miliona korisnika, uključujući 130 miliona pretplatnika, na 92 tržišta. Spotify je danas najveći pokretač prihoda muzičkom biznisu.

Za dalje informacije, posjetite stranicu za štampu na newsroom.spotify.com.