Šta donose Xioami, a šta Facebook pametne naočare?

Facebook i Ray-Ban napravili su nove pametne naočare. Dvije kompanije zajednički su radile na izradi novih pametnih naočara, koje se zovu Ray-Ban stories.

Nove pametne naočare podsjećaju na Snapchat Spectacles i imaju tri različita dizajna okvira – Wayfarer, Round i Meteor.

One imaju dve kamere ugrađene sa obje strane okvira, a tu je i dugme na desnoj strani okvira koje će omogućiti korisniku da bilježi važne trenutke. Koštaju 300 dolara.

Sa druge strane Xiaomi je najavio takođe pametne naočare pod nazivom Xiaomi Smart Glasses. Portparol kompanije kaže da još ne postoji plan za njihovo stvarno stavljanje u prodaju.

Prema informacijama koje su se pojavile imaju više mogućnosti od Facebook-ovih Ray-Bans-a, pod pretpostavkom da zaista postoje.

Xiaomijeve naočare imaju relativno uobičajen oblik, ali za razliku od konkurencije, one zapravo imaju ekran koji se može koristiti za AR funkcije.

Ekran je “otprilike veličine zrna pirinča” na 2,4 mm k 2,02 mm i ima najveću svjetlinu od 2 miliona nita. Naravno, svjetlost neće biti tako jaka kada zaista dopre do vašeg oka – izuzetna svjetlina je tu da se i dalje može videti na direktnom sunčevom svjetlu nakon prolaska kroz optičko sočivo, koje prelama i usmjerava svjetlost. Xiaomi navodi slučajeve upotrebe poput navigacije, prevođenja uživo i obavještenja za ekran