Written by

Šta je društvena mreža “Imgur” i zašto ju “Yahoo” pokušava kupiti

m:ovo m:ono| Views: 224

 

U moru društvenih mreža postoji jedna koja je dom za najpopularnije šaljive fotografije Interneta. Na njoj možete besplatno čuvati i dijeliti slike u različitim formatima. Sve zanimljivo što vidite i uslikate i sve ono što sami kreirate možete postaviti na ovu veoma zanimljivu stranicu.imgur

Korisnici „Imgura“ mogu komentarisati fotografije, koristiti sredstva za kreiranje novih slika i tada ih podijeliti kako sa drugim ljudima na ovoj društvenoj mreži, tako i sa cijelim Internetom. Fotografije se brišu tek ako se nalogu ne pristupi šest mjeseci.

Jednostavan za korištenje i fleksibilan, „Imgur“ je poznat i po tome što 1. aprila zbija šale sa svojim korisnicima. Tako ste 1. aprila 2011. godine mogli dodati mačku na bilo koju fotografiju, a čitava stvar se zvala „Catification feature“ („Dodatak Mačkofikacija“). Godinu dana kasnije, Imgur je predstavio Imguraffe, žirafu sa cilindrom koja je 1. aprila 2012. godine bila pozadina za printanje. Imguraffe se svima toliko svidjela da je ostala kao maskota Imgura.

imgur kupiti

Prije dvije godine na stranici je 1. aprila objavljeno da se fotografije mogu postaviti tako što će se poslati običnom poštom kako bi se „izašlo u susret informatički nepismenima i onima koji se boje zračenja iz skenera“. Prošle godine je 1. aprila stigao „viralizer“, generator komentara koji je automatski postavljao komentare koji nisu imali nikakve veze sa fotografijom ispod koje su stajali. Zanima vas šta su smislili ove godine? Posjetite njihovu stranicu na sljedećem linku www.imgur.com i saznajte iz prve ruke.

slika5

„Imgur“ je 2009. godine napravio Alan Schaaf kao poklon online zajednici Reddit, ali je skoro odmah postigao ogroman uspjeh; dnevno je imao oko hiljadu klikova, a za prvih pet mjeseci stranica je pogledana milion puta! Popularnost „Imgura“ je munjevito rasla, a s njom i potrebe za dodatnim sredstvima. U početku se „Imgur“ finansirao zahvaljujući donacijama, a onda su došle na red i sponzorisane fotografije i oglašavanja. Kružile su glasine da se i kompanija „Yahoo“ interesuje za kupovinu ove društvene mreže. Sa više od 100 miliona korisnika, generisanjem novca kroz oglašavanja i usluge čuvanja fotografija za kompanije, te sponzorisane slike „Imgur“ bi svakako bio značajni dodatak Yahoo – ovom carstvu.