Written by

Šta mislite koliko vrijedite Facebook-u?

m:ovo m:ono| Views: 110

social-moneyFacebook je odavno prestao biti samo društvena mreža i postao je prava mašina za pravljenje novca budući da se oglašivači stalno takmiče za reklamiranje na Facebook-u. Ako ste se ikada zapitali kolika bi bila vaša Facebook vrijednost kao korisnika, postoji aplikacija koja će vam odgovoriti upravo na to pitanje!

Kompanija „Albine“ koja je specijalizovana za online sigurnost pripremila je posebnu „Val-You“ aplikaciju za sve znatiželjne fanove Facebook-a koji žele saznati koliko su vrijedni ovoj društvenoj mreži. U sklopu kviza trebate odgovoriti na seriju jednostavnih pitanja kao što su informacije o mjestu stanovanja, datumu rođenja, navikama prilikom igranja online igrica i budućim planovima za postove na Facebook-u. Pored toga, kviz će zanimati i detalji o vašim prijašnjim postovima i broju fotografija koje postavljate na svom profilu u toku jednog dana.

Predstavnici kompanije „Albine“ poručili su da je glavni cilj kviza da poveća svijest korisnika o načinu na koji Facebook koristi njihove privatne podatke kako bi ostvario profit. Pitanja iz kviza na vrlo precizan način utvrđuju koliko daleko Facebook ide sa korištenjem podataka kako bi kreirao bazu podataka o korisnicima koja je kasnije od neprocjenjive važnosti za oglašivače.

article-2144770-131A4377000005DC-621_468x572

Šefica marketinga kompanije „Albine“ istakla je da je ključno da ljudi konačno saznaju koliko je njihova privatnost u stvari ugrožena, a potvrđeno je da će aplikacija zauvijek biti besplatno dostupna u sklopu kampanje „Go Private“ (Pređite na privatno).

Još jedna novina koja stiže iz ove kompanije je aplikacija „PrivacyWatch“ koja bi mogla rješiti jedan veoma čest problem sa kojim se suočavaju korisnici Facebook-a. Česte promjene na ovoj društvenoj mreži ostavljaju zbunjuju korisnike koji često nisu sigurni da li je došlo do izmjene kod njihovih podešavanja. Aplikacija „PrivacyWatch“ upozorava korisnike kada dođe do bilo kakve promjene u sigurnosnim postavkama vašeg profila tako da ćete imati priliku da na vrijeme zaštitite svoje informacije na Facebook-u.

Kviz je do sada otvoren nekoliko hiljada puta, a najčešći finalni iznos koji se pojavljivao kao rezultat pojedinačnih vrijednosti osoba na Facebook-u iznosio je 50 dolara. Mjerenje se zasniva na nezavisnim finansijski istraživanjima tržišta, podacima Facebook oglašivača kao i na posebno kreiranim modelima za kalkulacije koje je kreirala kompanija „Albine“. Primjećeni su i određeni odlučujući faktori prilikom kalkulacije finalne cifre, tako da ćete gotovo sigurno imati manju Facebook „vrijednost“ ukoliko živite van Sjeverne Amerike koja je matično Facebook tržište.

USA-Scenes of Daily Life at Facebook Headquarters

 

„Facebook“ je odbio da komentariše navode, a javnost je uzburkao podatak da preko 80% zarade ove kompanije dolazi upravo od oglašavanja.

Kviz je do sada otvoren nekoliko hiljada puta, a najčešći finalni iznos koji se pojavljivao kao rezultat pojedinačnih vrijednosti osoba na Facebook-u iznosi 50 dolara. Mislite li da vrijedite više Facebook-u?