Šta uraditi ako se auto pokvari na putu?

woman calling by mobile for help

Zamislite sljedeću scenu. Krenuli ste na put sa društvom do Mostara. Ne da vam se cimati busom do Hercegovine, te zajedno sa par drugara uzimate auto i krećete na put. Međutim, tamo negdje kod Sarajeva, desi vam se kvar. Auto vam prosto stane. Još je pala noć i ne znate šta da radite. Kud baš sad ovo da se desi. U takvoj situaciji ne želite da ganjate nekog lokalnog majstora i šlep službe, već želite da imate nekoga ko vam garantuje da nećete biti prevareni i ostavljeni u nekoj nedođiji.

Onda se dešava sljedeći scenario.

Recimo da se junak naše priče zove Goran. Goran vozi nekog Renoa iz 2006. godine. Prije polaska za Mostar, na internetu je našao sajtove više kuća koje se bave asistencijom na putu, te je odlučio da ih kontaktira. Međutim, on ne zna da je zalutao u zonu mračniju od zone sumraka. Rupu bez dna.
Priča se nastavlja ovako.

“Dobro jutro, idem sutra za Mostar pa mi treba pomoć na putu. Na vašem sajtu sam već video sve uslove i cijene, pa bih da to završimo što brže.”

“Nema problema, brzo ćemo to, dajte mi saobraćajnu… Vaš auto je 2006. godište?”

“Da.”

“Onda imamo problem, pošto auto ne smije da bude stariji od 6 godina…”

“Stvarno? Nisam to pronašao na vašem sajtu…”

“Na žalost, tako stoje stvari.”

Goran nervozan izlazi iz kancelarije, nalazi adresu najbliže poslovnice druge kompanije koja se bavi ovim.

“Dobar dan, da li kod vas postoji neko ograničenje što se tiče starosti vozila kada je reč o pomoći na putu?”

“Da, auto ne smije da bude stariji od 7 godina.”

“Hvala, doviđenja!”

Goran bijesan poziva sljedeću osiguravajuću kuću:

“Dobar dan, kada je pomoć na putu u pitanju, da li postoji ograničenje po pitanju starosti vozila?”

“Ne postoji ograničenje, ali ako je auto stariji od sedam godina plaća se skuplje.”

“Koliko skuplje?”

Toliko i toliko…

Već vidno nervoznom, Goranu se više i ne ide na put u Mostar, Toliko cimanja i problema. Sve je tako komplikovano. Pravi ‘banana’ sistem.

Sada kada zna da postoje ograničenja u slučaju starosti. Raspituje se dalje i vidi da postoje i neka posebna ograničenja.

Šta su to posebna ograničenja?

Jedno posebno ograničenje kaže da “Pomoć na putu“ možete da koristite isključivo ako se u vozilu nalazite vi ili neko od vaših ukućana. Dakle, pozajmite li auto prijatelju i on njime ode u inostranstvo, gde dođe do kvara, postoji mogućnost da „Pomoć na putu“ neće važiti. Ono drugo govori da mnoge usluge možete da koristite samo jednom u toku godine, što znači da ako iskoristite pomoć na ljetovanju, nećete biti pokriveni kada idete na zimovanje, u selo, itd.

Isto tako, postoje slučajevi kada pomoć na putu ne vrijedi i ako dođe do sljedećih situacija osiguravajuća kuća može da odbije da vam pokrije troškove. Neki primjeri su:

– Ukoliko je vozač u toku vožnje bio pod dejstvom alkohola ili narkotika

– Ukoliko vozač nakon saobraćajne nezgode odbije da se podvrgne alkotestu ili na bilo koji način remeti istraživanje nezgode

– Ukoliko je uzrok kvara prethodno nedovoljno ili nestručno održavanje

– Ukoliko je do kvara došlo zbog tereta ili tokom utovara, istovara tereta

– Ukoliko je do kvara ili oštećenja došlo zbog preterane istrošenosti pneumatika, prethodne neispravnosti vozila, nepridržavanja odredaba o zaštitnim merama, itd.

– Ukoliko je…..

Toliko stvari ima.

Goran sad gleda sve ovo i nije pametan šta da radi. Postoje opcije, ali previše je informacija.

Šta uraditi kada dođe do problema?

Postoji nekoliko opcija, ali ću vam pokazati najjednostavniju. Zašto da gubite svoje vrijeme je li tako?
Odnedavno, kompanija m:tel nudi svojim korisnicima priliku da na putovanje krenu opušteno i bez stresa. Kroz najnoviju uslugu asistencije između ostalog sa svojim partnerima nude prevoz vozila u slučaja kvara ili u slučaju saobraćajne nezgode na području BiH, besplatne usluge u partnerskim radionicama, popuste na kupovinu goriva, mogućnost registracije vozila na rate i još mnogo toga.

Ali znate šta je najbolje od svega?

Sve što treba da uradite je da do kraja godine postanete korisnik postpaid tarife Moj Mix Standard, Open paketa IPTV Mini, IPTV Net Standard ili Open Trio Extra, , m:tel će vam, u saradnji sa svojim partnerima, obezbijediti i razne druge usluge asistencije, čak godinu dana. Neke od tih su:

• Asistenciju u kući kad vam je potreban servis električara, vodoinstalatera, staklara ili bravara,

• Medicinsku asistenciju kada vam je potreban ljekar u kući,

• Zaštitu od zloupotrebe platnih kartica na bankomatima i POS terminalima, na internetu i sl,

Eto, sada znate šta vam je činiti dok ukoliko dođe do ovog problema.

Za više ovakvih priča pratite Robertov blog o putovanjima.

 

P.S. Više informacija o ovoj usluzi, pogledajte ovdje  

Prijavite se za m:tel newsletter. Prijavi se