Written by

Sve što treba da znate o IGTV

m:ovo m:ono| Views: 69

Nedavno je na Instagramu puštena opcija IGTV što je ozbiljnija prijetnja YouTube-a gotovo od njegovog postanka, jer popularnost Instagrama raste iz dana u dan.

Video sadržaj je iz dana u dan sve važniji i svi se trude promovisati baš na ovaj način što su prepoznali i čelnici Instagrama zbog čega je pokrenuta Instagram televizija u sklopu koje će korisnici moći postavljati video sadržaj do sat vremena trajanja.

Ono što IGTV izdvaja od ostatka ovakvih servisa jeste što se sadržaj ne prikazuje u klasičnom širokom formatu, već je namijenjen uspravnim video zapisima, onakvima kakve inače postavljamo na Instagram  feed.

Video zapisi su dostupni preko cijelog ekrana samo u uspravnom položaju. Veoma je jednostavan za upotrebu, a čim otvorite ovu opciju kreće reprodukcija video zapisa bez da pretražujete sadržaj.  Sam sadržaj je visokog kvaliteta i bazira se na postojećem sadržaju unutar same aplikacije, a to je napravljeno da bi se spriječio gubitak sadržaja ljudi koje već pratite.

Video sadržaj nije nikakva inovacija jer se već duže vrijeme na Instagramu mogu dijeliti kratki video sadržaji do 60 sekundi, na feed-u i oni još kraći do 15 sekundi na stories.

Ukoliko imate svoj profil na Instagramu, svoj kanal na IGTV možete otvoriti kroz samo nekoliko klikova.