Written by

Tradicionalni reli – tradicionalna odgovornost

m:vijesti, prijateljstva| Views: 314

m:tel nastavlja da podsjeća na važnost odgovornog korišćenja mobilnog telefona u vožnji.

Tradicionalni preventivno-turistički auto-reli u organizaciji Auto-moto saveza Republike Srpske „Kozara – Sutjeska 2021“, startovao je 16. jula na Mrakovici. Cilj relija bio je zakazan za 18. juli, i to na Tjentištu u Nacionalnom parku Sutjeska.

Ideja ovog relija jeste upravo širenje saobraćajne kulture, povećavanje saobraćajne bezbjednosti, kao i promocija auto-moto i sportskih aktivnosti. Kompanija m:tel, kao društveno odgovorna, svake godine nastoji uticati na podizanje svijesti o neophodnosti odgovornog korišćenja mobilnog telefona u saobraćaju. Ovo je urađeno zajedno sa Ministarstvom saobraćaja i veza RS, Agencijom za bezbjednost saobraćaja RS i AMSRS.

U okviru ovogodišnje kampanje pod nazivom „Ako me voliš, ostavi telefon dok voziš“. Između ostalog, kompanija m:tel je vozačima dijelila magnete za automobile sa ovim natpisom. Reli koji je trajao tri dana, bio je dobra prilika da se učesnicima i posjetiocima podijele magneti. Na taj način rečeno je sve o važnosti pametnog korišćenja modernih telekomunikacionih uređaja.

„Odlična saradnja koju imamo sa Agencijom za bezbjednost RS i AMSRS, svakako iz godine u godinu rezultira dobrim i korisnim aktivnostima. One imaju jedini cilj, a to je povećanje bezbjednosti svih učesnika u saobraćaju. Podjelom magneta učesnicima relija, a sa snažnom porukom iz kampanje, zajedno sa našim partnerima, podsjetili smo naše vozače na ono što je važno. A to je, prije svega ostalog, život i zdravlje!“, rekla je Milica Kondić, portparol kompanije m:tel.  

Jedan od dodatnih benefita ovog relija jeste i promocija turističkih destinacija Republike Srpske, kao i nastavljanje tradicije podsjećanja na značajne datume iz naše istorije u vrijeme Drugog svjetskog rata.  u vezi sa ustankom i borbom protiv fašizma, kao i promociju nacionalnih parkova Kozara i Sutjeska.    

Perica Pećanac, samostalni viši stručni saradnik za odnose sa javnošću i međunarodnu saradnju AMS RS je ovim povodom naglasio:

„Tradicionalni Auto-reli ‘Kozara – Sutjeska’, pored turističkog dijela, snažno promoviše preventivne aktivnosti s ciljem promjene stavova kod vozača. To je da prebrza i vožnja pod uticajem alkohola, nekorišćenje bezbjednosnog pojasa i upotreba mobilnog telefona tokom vožnje nisu prihvatljivi“.

 Na ovaj način kompanija m:tel, Agencija za bezbjednost saobraćaja RS i AMRS, šalju zajedničku jasnu poruku da korišćenje mobilnog telefona tokom vožnje nije vrijedno rizika da se ugrozi sopstveni ili tuđi život.