Turizam u svijetu tehnologije

Written by

Turizam u svijetu tehnologije

moj android| Views: 31

Turizam u svijetu tehnologije

U potrazi ste za jeftinim turističkim aranžmanom ili vas zanima kakve su restoranske cijene u gradu koji planirate posjetiti tokom svog idućeg godišnjeg odmora? Vaša prva stanica pri pronalasku ovih odgovora već dugo nisu turističke agencije već internet, a posljednjih nekoliko godina i aplikacije za smartfone koje vam u nekoliko jednostavnih koraka mogu pokazati gdje se najbolje može izaći, jesti i zabaviti u nekom gradu. Prema podacima kompanije “Google” prosječni putnik posjeti oko 22 stranice povezane sa putovanjima prije nego što se odluči na samu rezervaciju, a oko 70 posto poslovnih putnika koristi svoj smartfon kako bi se čekiralo na letovima i rezervisalo hotelsku sobu.

Mogućnostima interneta tu nije kraj. Ukoliko želite čuti iskustva drugih putnika, idealno mjesto su forumi kao što je “Klub putnika” koji su namijenjeni ljubiteljima putovanja, a mnogobrojne društvene mreže poput “Facebook-a”, “Pinterest-a” i “Twitter-a” zauvijek su izmijenila i olakšale načine na koje putujemo. Tehnologija je u novom milenijumu uveliko uticala na turizam i način na koji doživljavamo turističke destinacije. Pogledajmo koji su to novi trendovi koje tehnologija donosu u svijet turizma.

Interaktivni turistički centar budućnosti

Turistički informativni centar budućnosti već postoji i nalazi se u New York-u. Najveća inovacija ovog centra je Google digitalna platforma “NYCGO” uz pomoć koje turisti na jednom mjestu mogu pronaći sve potrebne informacije o turističkim atrakcijama u ovoj metropoli. Posebna pogodnost platforme je mogućnost preuzimanja svih traženih sadržaja na smartfon ili tablet, a ovaj centar sadrži i interaktivni video zid putem kojeg posjetioci mogu napraviti svoj virtuelni plan puta putem 3D tehnologije. Futuristički turistički centri vjerovatno više neće imati potrebu za ljudskim resursima, pošto će sadržavati turističke vodiče robote koji će dočekivati putnike na ulazu i komunicirati na jeziku korisnika.

nycgo

Nosiva tehnologija i mobilne aplikacije u turizmu

Smartfon aplikacije u turizmu zauzimaju veoma visoko sedmo mjesto po ukupnom broju preuzetih aplikacija što znači da pametna tehnologija ima sve veći uticaj na potrošače i njihovu odluku prilikom odabira turističkih aranžmana. Aplikacija “Field Trip” kompanije Google prvi je korak ka potpuno drugačijoj vrsti mobilnih aplikacija za turizam pošto kombinuje proširenu stvarnost i naše profile na društvenim mrežama kako bi nam dala informacije o turističkim atrakcijama koje bi nas mogle zanimati. Ovu aplikaciju već sada možete pronaći u Google Play Store-u.

field trip

Turistička ponuda budućnosti biće nezamisliva bez nosivih uređaja koji će dati potpuno novu dimenziju obilasku čuvenih arhitektonskih zdanja. Već postoje aplikacije kao što su “Travel 3.0” i “CityTour” koje se mogu povezati sa Google naočalama za virtuelnu stvarnost i omogućiti nam zabavni interaktivni obilazak slavnih građevina kao što su Big Ben ili amfiteatar u Rimu. Zamislite da se nalazite u nekoj od slavnih umjetničkih galerija kao što je “MoMA” u New York-u i razgledate slike pored kojih se nalazi njihov virtuelni opis i istorijat koje vidite putem svojih Google naočala. Upravo to vam omogućavaju ove zanimljive aplikacije.

Da ni Bosna i Hercegovina ne kaska za svijetom što se tiče aplikacija u turizmu dokazuje aplikacija “Urban Genie” koja pruža odličan pregled aktuelnih dešavanja u Banjaluci. “Genie” će vam pokazati put do najboljih restorana, hotela, noćnih klubova, pozvati vam taksi i platiti parking. Osim toga, putem ove aplikacije za Android možete pronaći kupone za besplatne proizvode i usluge svih vrsta. Osnovna funkcija “Urban Genie” aplikacije je da poveže preduzetnike sa potencijalnim korisnicima njihovih usluga i proizvoda. Kuponi su veoma praktični pošto se nalaze vašem telefonu gdje god da krenete i nije potrebno da ih štampate.

Tehnologija u turizmu revolucionalizira način na koji potrošači putuju tako što omogućava poboljšano iskustvo putovanja, a tehnološki brendovi i putničke organizacije pronalaze nove načine na koje mogu iskoristiti tehnologiju u svoju korist.