Written by

U potrazi ste za novom društvenom mrežom? Ovo su naši prijedlozi!

m:ovo m:ono| Views: 40

Social Media Logotype Background

Dosadio vam je Facebook i mislite da je krajnje vrijeme da isprobate neku novu društvenu mrežu? Niste jedini. Istraživanja su pokazala da oko 61 % korisnika u nekom periodu napravi pauzu od Facebook-a, a sve veći broj njih se nakon deaktivacije svog naloga odlučuje za prelazak na neku drugu društvenu mrežu. Ovo su prijedlozi društvenih mreža koje bi vam uskoro mogle postati omiljena alternativa Facebook-u.

Pinterest

Sve popularnija društvena mreža kako u svijetu tako i kod nas je „Pinterest“ koji se bazira na konceptu ’pinovanja’ odnosno postavljanja interesantnih fotografija, članaka i drugih web sadržaja na personalizovane table. Kreirate virtuelne table u skladu sa svojim interesima tako da možete napraviti tablu „Kuhanje“, „Modni dodaci“ ili „Omiljene destinacije“ kao i mnoge druge po svojoj želji. Možete pregledati table sa interesima vaših prijatelja kao i preuzeti sadržaje koje su oni odabrali i postaviti ih na svoje table. „Pinterest“ trenutno ima preko 70 miliona korisnika.

pinterest-logo

Bebo

Ova društvena mreža čiji je naziv skraćenica rečenice “Blog Early, Blog often” (Bloguj rano, bloguj često) trenutno ima oko 117 miliona aktivnih korisnika. Korisnici prave svoje naloge na koje mogu dodavati fotografije, blogove, video snimke i kvizove. “Bebo” društvena mreža je nastala 2005. godine, a u jeku svoje popularnosti prestigla je “MySpace” po broju korisnika. Nova verzija “Bebo” stranice za smartfone trebala bi se pojaviti u Google Play Store-u tokom 2015. godine, a kampanja za lansiranje ove aplikacije vodi se pod sloganom “Vjerovatno nije za dosadne ljude” (Probably Not for Boring People).

NextDoor:

Iako smo putem društvenih mreža istovremeno povezani sa hiljadama ljudi koji se nalaze na drugim krajevima planete, istovremeno se može dogoditi da ne znamo ko su naše prve komšije. Tu na scenu stupa “NextDoor” aplikacija koja je dizajnirana za povezivanje i uspostavljanje čvršćih kontakata između komšija i lokalnih zajednica. Ova društvena mreža djelimično podsjeća na “Yelp” (koji preporučuje lokalne poslove), a djelimično na Facebook prema načinu na koji povezuje ljude.

NextDoor

Habbo

“Habbo” je društvena mreža namijenjena tinejdžerima koja broji oko 200 miliona korisnika. Ova društvena mreža se prvo zvala “Habbo Hotel”, a naziv je asocirao na virtuelni hotel koji korisnici posjećuju kako bi se družili i razmjenjivali informacije. Oni mogu da četuju putem virtuelnih soba koje predstavljaju kino dvorane, restorane i diskoteke, a korisnici mogu stvoriti vlastite “Habbo” karaktere kao i personalizovane prostorije.

DeviantArt

Dok su društvene mreže koje su orijentisane na slike poput „Pinterest-a“ i „Instagram-a“ postajale sve popularnije tokom zadnjih godina, DeviantArt je zadržao svoje mjesto najveće svjetske online umjetničke zajednice. Na ovoj web stranici može pronaći preko 300 miliona originalnih umjetničkih radova umjetnika iz cijelog svijeta koje je postavilo oko 34 miliona članova. U sklopu stranice se nalazi i forum u okviru kojeg umjetnici razmjenjuju ideje i radove poput 3D crteža do karikatura. Na ovoj stranici svako ko je zainteresovan za umjetnost i različite tehnike crtanja može pronaći nešto za sebe.

Path

“Path” je društvena mreža koja korisnika ograničava na pedeset prijatelja. Ideja je da se fotografije, misli i ostale pojedinosti iz života dijele samo sa najbližim ljudima. „Path“ (Put) bazira se na teoriji da ljudi mogu imati maksimalno pedeset prijatelja od povjerenja na društvenim mrežama.

path-3

BeMyEyes

Iako BeMyEyes tehnički nije društvena mreža, ova aplikacija pruža jednu od najintimnijih vrsta interakcije između dvije osobe u online svijetu. Ova aplikacija dizajnirana je da pomogne slijepim i slabovidim ljudima prilikom svakodnevne interakcije. Ona povezuje ljude sa vidom sa slijepim ljudima putem video chat-a. Slijepi korisnici mogu usmjeriti kameru svog smartfona prema objektima ispred njih- znakovima na putu, računu ili etiketama. Osobe sa kojima razgovaraju putem chat-a mogu da pomognu slijepim osobama tako što će im opisati taj predmet.