Written by

U svijetu će ostati samo 15 brendova

m:ovo m:ono| Views: 165

logos_members

Najnovije istraživanje koje je sprovela Havas Medija grupa, pokazalo je da sve više brendova nestaje, tačnije 74 odsto njih. Direktor ove kompanije je naglasio da je uzrok tome pretjerana komunikacija, kao i reklamiranje brendova. Imajući u vidu da je na tržištu veliki broj brendova i alternativa za skoro sve proizvode, kupci su sve rjeđe lojalni jednom proizvodu. 

Sprovedeno je istraživanje u 33 države i na 300.000 ispitanika, koje je obuhvatilo 1.500 brendova iz 15 različitih industrija. Naime, istraživanje je pokazalo da je razlog nestanka 74% brendova upravo taj što većina njih ne isporučuje nikakvu vrstu koristi svojim kupcima. Takođe, ispitanici vjeruju da brendovi treba da doprinesu boljem i kvalitetnijem životu korisnika. 

Dobar brend treba da pruži podršku životnom okruženju, svojim zaposlenim, kao i svojim korisnicima. Tek kada kompanija sve to radi, može biti sigurna da će njihovi proizvodi opstati.

Među najpoznatijim i najuspješnijim brendovima su Google, PayPal, WhatsApp, YouTube, Samsung, Mercedes Benz, Nivea, Microsoft, Ikea i Lego.