Written by

Upoznajte m:tel tim: Jelena Maksimović, menadžer za upravljanje sadržajima na web portalu

prijateljstva| Views: 266

Jelena 01

Svaku uspješnu kompaniju čine, prije svega, vrijedni, uspješni i kreativni ljudi, pa ni m:tel nije izuzetak od tog pravila. Ovoga puta vam predstavljamo Jelenu Maksimović, koja se nalazi na poziciji menadžera za upravljanje sadržajima na web portalu.

“Kako i sam naziv radnog mjesta kaže, moja zaduženja u m:tel-u odnose se na uređivanje sadržaja na web-u, odnosno sajtu mtel.ba. U m:tel-u radim već tri godine u službi za PR, koja je pri sektoru za marketing. Inače, po profesiji sam diplomirani komunikolog i trudim se da svoja znanja i profesionalne vještine adekvatno primjenjujem u svakodnevnim radnim zadacima”, kaže nam Jelena.

A za koje je to poslove, ustvari, zadužena Jelena?

“Pa evo, da krenem redom, prije svega trudim se da sa svojim kolegama iz tima za PR svakodnevno ažuriram informacije koje se plasiraju u javnost. Svakodnevno vas informišemo o najnovijim aktuelnostima, ponudama, kampanjama, servisnim i drugim bitnim informacijama. Trudimo se da vam na najjednostavniji način približimo sve naše usluge”, nabraja Jelena i dodaje da se njen tim i ona postavljaju u ulogu korisnika, te iz tog ugla gledaju kako korisnici razumiju ono što im oni predstavljaju.

Jelena 02

Kako je po profesiji komunikolog, pored njenih primarnih zaduženja, često učestvuju u vođenju internih obuka o vještinama komunikacije za zaposlene u kompaniji.

“Redovno učestvujem i u radu grupa koje se bave kreiranjem novih kanala komunikacije putem web-a, što me jako raduje, jer na taj način mogu da pokažem svu svoju kreativnost i da kroz konkretne primjere primjenim sve ono što korisnici od nas očekuju. Neki od projekata na kojima sam učestvovala i na koje sam jako ponosna su upravo ovaj m:blog, ali i i naš časopis m:agazin za koji redovno pišem različite članke”, ističe Jelena.

Iako se u svojoj dosadašnjoj karijeri bavila različitim poslovima, smatra da njen trenutni posao nosi jednu posebnu ozbiljnost i odgovornost prema velikom broju ljudi koji svakodnevno obilaze m:tel sajt, tražeći informacije koje su im potrebne i vjeruje da ih lako pronalaze na sajtu.

“Smatram da u svakom poslu, bio to telekom, bolnica, banka ili roštiljnica, treba da se stavimo u ulogu potrošača, klijenta, kupca, ali i obrnuto. To je način da budemo zadovoljni, ali i da razumijemo zajedničke potrebe”, zaključuje ona.