Facebook news

Written by

Vijesti su testno stigle na Facebook

m:ovo m:ono, tehnologija| Views: 51

Već neko vrijeme se najavljivalo, a sada je krenulo i zvanično testiranje. Ukoliko testna faza završi uspješno Facebook će, osim po zabavi, biti prepoznatljiv i po svom informativnom karakteru.

Ranije smo pisali kako Facebook želi zaposliti novinare, a sve u cilju pokretanja nove sekcije pod nazivom News Tab na mobilnoj aplikaciji. Ovaj potez, tačnije početak testiranja smatra se prekretnicom u odnosu izdavač-Facebook. Popularna društvena mreža do sada se nemali broj puta suočavala sa problemima jer su se izdavači žalili kako Facebook ima koristi od dijeljenja njihovog sadržaja bez naknade.

U testnoj fazi, novu sekciju čije naslovi iz Wall Street Journala, Washington Posta, BuzzFeed Newsa, Business Insidera, NBC-a, USA Today i Los Angeles Times-a, a sigurno će se ova baza i proširivati u nekim narednim fazama.

Pitate se kako će ova sekcija funkcionisati? Na Facebook-u će biti prikazani samo naslovi, a tek kada kliknete na naslov otvoriće se vijest na aplikaciji izdavača ili u pretraživaču. Iako to mnoge zanima, Facebook nije želio otkriti ko će i koliko biti plaćen, osim da će svakom izdavaču biti plaćen pristup sadržaju.