wanda

Written by

Wanda – dobija li Alibaba konkurenciju?

m:ovo m:ono| Views: 35

wanda

Kineska kompanija Wanda E-commerce postaje sve veća konkurencija gigantu Alibaba, nakon što je sakupila oko 160 miliona funti od investicijskih fondova Centec Networks i Xude Rendao. Iz kompanije tvrde kako se njihov promet povećao za 20 milijardi juana (oko tri milijarde dolara).

Kompanija Wanda E-commerce osnovana je u avgustu 2014. godine, kao zajednički poduhvat mega-konglomerata Wanda i dvije najveće internet firme u Kini, Tencent i Baidu. Ova kompanija je vlasnik više nekretnina, hotela, kino dvorana i šoping centara širom Kine, ali na zapadu najpoznatija po svojoj kupovini AMC kina kao i britanskog proizvođa jahti Sunseeker International.

Iz kompanije tvrde kako će Wanda E-commerce biti u potpunosti operativna u četvrtom kvartalu ove godine, te da će inicirati novu rundu sakupljanja sredstava. Nakon inicijalnih koraka, Wanda E-Commerce ima tri posto udjela u kapitalu, dok Xude Rendao drži dva posto udjela. Kompanije Tencent i Baidu imaju po 15 posto udjela u kompaniji Wanda E-commerce što je značajno budući da su ove kompanije glavni rivali Alibabi. Wanda E-commerce koristi proizvode kompanije Tencent, kao što su TenPay ili Weixin Payment, a ova oba servisa su konkurencija online sistemu plaćanja Alipay, koji koristi Alibaba.

Dok Alibaba dominira kineskom e-industrijom, njeni rivali iščekuju priliku kada će moći prigrabiti dio brzo rastućeg tržišta. Očekuje se da će online transakcije u Kini dosegnuti 540 milijardi dolara, ili 10 posto od ukupnog broja maloprodajnih transakcija u zemlji.

U kompaniji Wanda E-commerce se nadaju da će se razlikovati od Alibabe i drugih sličnih konkurenata kao što je JD.com tako što će se fokusirati na online-to-offline model poslovanja.