aplikacije mladih_blog_mtel

Written by

Znate li koje su tri omiljene aplikacije mladih?

m:apps, preporučujemo| Views: 136

Od društvenih mreža i raznih aplikacija danas je gotovo nemoguće pobjeći. Ipak, prema posljednjim istraživanjima, generacija Z i tinejdžeri drastično više vremena provode na svojim telefona. A većina njih ima i svoje omiljene aplikacije.

Posljednje istraživanje sajta App Annie otkrilo je da djeca i tinejdžeri, tačnije ljudi između sedam i 22 godine, provode 55% više vremena na negejmerskim platformama nego starije generacije. Takođe, tržište genercije Z je najbrže rastuće, pa se očekuje da će nadmašiti starije milenijalce koji čine 32% stanovništva. 

“Generacija Z je prva generacija koja je odrasla na mobilnim uređajima. Upravo oni utiču na potrošnju gotovo 600 milijadri dolara godišnje, samo u Sjedinjenim Američkim Državama. Kompanije sve više ciljaju upravo na ovu populaciju i riskiraju, jer već sutra može biti kasno”, navode istraživači. Upravo je sajt App Annie istraživao koliko pripadnici ove generacije više koriste određene aplikacije u odnosu na stariju populaciju.

U prvoj polovini 2019. godine analizirane su tri kategorije: društvene mreže, zabava i kupovina. Evo rezultata.

U kategoriji društvenih mreža, pobjedu je definitivno odnijela aplikacije Snapchat. Iako se Facebook trudi da preuzme što više opcija ove aplikacije, Snapchat je i dalje vodeći među Z generacijom i to najviše u Japanu, Velikoj Britaniju i SAD. Odmah iza Snapchat-a je i sve popularniji TikTok.

U sferi zabave, sa gotovo 15 miliona aktivnih korisnika dnevno, imamo aplikaciju Twitch. Ako ko (mislimo na vas starije) nije čuo za Twitch, onda treba da znate kako je ovo najveća game-streaming platforma na svijetu. Upravo ovdje zvijezde esporta postaju popularne, a sada i američki predsjednik Donald Tramp ima svoj Twitch kanal.

Generacija Z mnogo voli da kupuje, pa i ne čudi što se aplikacija Wish pokazala najpopularnijom u Australiji, Kanadi, Velikoj Britaniji i SAD. Istraživanje pokazuje da se mladi, s obzirom da nisu u punoj radnoj snazi, odlučuju za korištenje ove aplikacije jer nudi pristupačnije cijene, ali uz znatno duž rok isporuke određenog proizvoda.

Možda za neke od ovih aplikacija niste ni čuli, ali smo vas sigurno zainteresovali. Zato ih već sada istražite i budite u toku sa onim što generaciji Z (od)uzima i po nekoliko sati na dan.