Written by

Znate li šta se krije iza naziva najpoznatijih tehnoloških brendova?

m:ovo m:ono| Views: 82

amazon

Kompanije imaju različite strategije za kreiranje imena svojih brendova i proizvoda, a često su neki od tih razloga krajnje neobični. Neki primjeri su očiti, kao što je slučaj sa Microsoft-om koji je nastao kao kombinacija riječi “mikrokompjuter” i “softver”. Ali, postoje neka imena brendova za koja nikada ne biste pogodili kako su dobili svoje nazive.

Twitter

Popularna društvena mreža Twitter dobila je svoj naziv izvlačenjem papirića iz šešira. Mala grupa zaposlenika start up-a Odeo iz San Franciska smišljala je naziv aplikacije za mobilni telefon koja bi se oglašavala u džepu korisnika svaki put kada bi dobio neku notifikaciju. Nakon što su suzili opcije koje su uključivale nazive Twitter i Jitter, napisali su ih na komadiće papira koje su zatim ubacili u šešir. Sudbina je tako odlučila o nazivu jedne od najomiljenih društvenih mreža.

 Amazon

Naziv Amazon upućuje na viziju koju su osnivači imali za kompaniju. Oni su željeli da njihova kompanija postane ogromna, baš poput rijeke Amazon, koja je druga najveća rijeka na svijetu.

Mashable

Mashable

Pete Cashmore, osnivač web stranice Mashable dao joj je ovo ime zbog toga što je stranica u početku većinom sadržala tehnološke mashup-e, odnosno, kombinacije sadržaja iz svijeta tehnologije i video priloga.

Yahoo!

Osnivači David Filo i Jerry Yang pokrenuli su Yahoo! dok su radili doktorat na Univerzitetu Stanford. Projekt se u početku sastojao od kategorizovanih lista omiljenih linkova sa interneta, pa su oni projektu dali naziv “Jerry and David’s Guide to the World Wide Web” (Jerry-jev i David-ov vodič kroz internet). Iako je ovo bio prilično tačan opis, nije bio nimalo uočljiv.

Yahoo je u stvari akronim za “Yet Another Hierarchical Officious Oracle” (Još jedan hijerarhijski uslužni softver), ali iz osnivačkog tima tvrde kako su ovaj naziv odabrali zato što je primitivan, nesofisticiran i zanimljiv.

Apple Computers

Jabuka je bila omiljeno voće Steve-a Jobs-a, osnivača kompanije Apple. Kasnio je tri mjeseca sa registracijom svoje kompanije i zaprijetio je da će svoju kompaniju nazvati Apple Computers ukoliko njegove kolege ne smisle bolji prijedlog do pet sati zadnjeg dana za registraciju. Ostatak je istorija.