Harley-Davidson izbacio vlastitu marku električnih motocikala

LiveWire je prvi električni motocikl kompanije Harley-Davidson i sada će postati samostalni brend.

Kompanija sa sjedištem u Milvokiju najavila je da će izdvojiti odjel električnih motocikala kao sopstvenu firmu sa posebnom postavom. Harley-Davidson planira predstaviti “prvi motocikl sa markom LiveWire” 8. jula koji će se podudarati sa Međunarodnim motociklističkim sajmom.

Ideja je da LiveWire i dalje ima koristi od matične kompanije, a istovremeno stvara i vlastiti identitet koji se razlikuje.

“S misijom da bude najpoželjnija marka električnih motocikala na svijetu, LiveWire će predvoditi budućnost motociklizma, u potrazi za urbanom avanturom i šire”, rekao je Jochen Zeitz, predsjednik i izvršni direktor. “LiveWire takođe planira razviti tehnologiju koja će u budućnosti biti primjenjiva na električne motocikle”.

Postoji novi logotip i novo “virtualno” sjedište, sa inženjerskim timovima koji su smješteni u Silicijskoj dolini i Milvokiju. LiveWire će sarađivati ​​sa zastupništvima Harley-Davidson kao nezavisna marka, sa mješavinom digitalnih i fizički maloprodajnih formata.

Na pitanje hoće li to uključivati ​​naručivanje putem interneta, portparol Harley-Davidsona odgovorio je oprezno. “Zavisi u kojoj državi živite”, rekao je. “LiveWire stvara put kupovine koji nam omogućuje da ispunimo očekivanja za iskustvo digitalne prve kupovine, podržano mrežom predanih distributera koji kupcima omogućuju odabir”.

Pitanje je hoće li ova strategija brendiranja dovesti do bolje prodaje električnih modela Harley-Davidson. Plan kompanije prilagođavanje mlađoj generaciji, a većina prednarudžbi ipak dolazi od starijih ili već postojećih kupaca. Ukupna prodaja u posljednje vrijeme stagnira nakon što je dostigla najniži nivo u 2018. godini.

Problem bi mogla biti i cijena od 29.799 američkih dolara i nije toliko jeftiniji od Teslinog modela 3. Trgovci su Reutersu rekli da mnoge mlađe kupce isključuje upravo cijena.

Harley-Davidson suočava se i sa oštrom konkurencijom poput Zero Motorcyclesa, koji se udružio sa proizvođačem Polaris u novoj liniji terenaca i motornih sanki. I kako se svijet transporta prebacuje na struju, kompanija će biti pod većim pritiskom dioničara da dokažu da njihova vizija budućnosti može biti isplativa.