I Apple pokrenuo Self Service Repair program

Samsung i Apple su bili na braniku ideje da se uređaji njihove proizvodnje popravljaju samo u ovlaštenim servisima. Pod pritiskom popuštaju, i to redoslijedom kojim smo naveli na početku prve rečenice. 

Apple je najavio Self Service Repair program prošle godine, a napokon je pokrenut barem na teritoriji SAD. Ideja je da se korisnicima omogućava pristup originalnim dijelovima koji su potrebni za popravku. 

U prodavnici rezervnih dijelova biće moguće naručiti displeje, baterije, zvučnike, module kamera, SIM slotove i Taptic motore, kao i veliki broj drugih dijelova za telefone iz iPhone 12 i iPhone 13 serije te za iPhone SE 2022.

Osim toga, vlasnici će moći da pošalju svoje stare dijelove koji će im se uračunati u cijenu, a neće morati da kupuju specifične alatke, već će moći da ih iznajme po cijeni od 39 dolara sedmično.

Apple se naravno ograđuje i preporučuje da popravke rade oni koji su iskusni i poznaju složenost popravljanja elektronskih uređaja, ali vjerovatno se oni drugi neće ni prihvatati ovakvih aktivnosti, već će kao i do sada birati servis. Precizirano je da popravke originalnim dijelovima neće poništiti garanciju, ali se to ne odnosi na oštećenja na hardveru koja nastanu tokom procesa popravke.

Najavljeno je da će ovaj program u budućnosti biti proširen i na Apple Mac uređaje, kao i na zemlje van SAD.