Igra Elden Ring ruši rekorde

Prodajni brojevi blokbastera igre Elden Ring pokazuju da je u pitanju rekordan rezultat, a tvorci najavljuju mogućnost proširenja „izvan domena igara“.

Japanski proizvođač igara Bandai Namco je očekivao da će Elden Ring, koji je razvijao FromSoftvare, prodati u četiri miliona primjeraka za pet sedmica. I taj ambiciozan plan je nadmašen kada se pokazalo da je igra imala 12 miliona kupaca, od kojih je milion prodatih primjeraka samo u Japanu, u roku od 18 dana od objavljivanja.

Ovim su oboreni brojni rekordi u prodaji igara koje izdaje Bandai, a ovaj uspjeh se može porediti sa Pokemon Legends Arceusom, koji je prodat u 6,5 miliona primjeraka za sedam dana, s tim da je u pitanju igra koja je već imala mnoštvo sljedbenika.

FromSoftvare je razvio Elden Ring uz pomoć kreatora “Pjesme leda i vatre” George RR Martina, koji je napisao sveobuhvatne mitove za igru koja sadrži Lavkraftova stvorenja i zmajeve. Na čelu projekta je bio Hidetaka Miiazaki, poznat po stvaranju Souls igara, kao i po režiji Bloodborne i Sekiro. Trebalo je da bude dostupan još u januaru, ali je konačno objavljen 25. februara za PlayStation 5 i 4, Xbox Series S, Xbox One i PC preko Steam-a.

Elden Ring ruši rekorde na platformi Steam, gdje je dospio na šesto mjesto najigranijih igara svih vremena, gledano po broju istovremenih igrača. Igru je u jednom trenutku zaigralo 953.426 igrača. Naravno, ove brojke se odnose samo za računare i to preko Valve-ove digitalne platforme Steam, dok je broj onih koji je igraju na druge načine daleko veći.