Written by

Instagram dodao nova tri filtera

m:ovo m:ono| Views: 461

Instagram filters

Ljubitelji Instagram-a ovih dana imaju dodatne razloge za radovanje budući da je ova popularna društvena mreža svojoj kolekciji dodala čak tri nova filtera: ’Lark’, ’Reyes’ i ’Juno’. Oni su idealni za proljećni period zato što se radi o modernim i suptilnim filterima koji omogućavaju dodavanje nježnijih nijansi na postojeće fotografije. Odluka o uvođenju novih filtera donesena je nakon velikog uspijeha pet filtera koje je ova kompanija predstavila u decembru prošle godine od kojih su ’Crema’ i ’Ludwig’ postali pravi hit među korisnicima.

Iz kompanije koja je u vlasništvu Facebook-a tvrde kako su novi filteri inspirisani avanturističkim duhom i lijepim vremenskim prilikama koje nas očekuju u narednom periodu. Filter ’Lark’ pojačava zelene i plave boje tako da je idealan za fotografisanje pejzaža i cvijeća. Ovaj filter će prosto oživiti vaše fotografije prirode i učiniti ih pravim hitom na društvenim mrežama. Sljedeći filter ’Reyes’ daje pješčani, vintage izgled vašim najdražim momentima koji su uhvaćeni na fotografiji, a ’Juno’ hladne tonove farba u zelene nijanse i istovremeno ističe tople tonove i čini ih izražajnijim. Filter ’Juno’ idealan je za fotografisanje portreta, zato što na odličan način ističe sve nijanse boje koje se pojavljuju na ljudskom licu.

Pored ovih filtera, Instagram donosi još jednu novinu u obliku opcije za korištenje emoji emotikona u okviru hashtag-a. Emoji emotikoni već dugo predstavljaju zabavan način za vizuelni prenos poruka, tako da su oni postali dio sopstvenog vizuelnog jezika za komunikaciju. Kao što koristimo fotografije i video snimke kako bismo sa porodicom i prijateljima podijelili svoje najvažnije trenutke i emocije, tako i emoji emotikone možemo koristiti za izražavanje naših osjećanja. Najbolja strana emotikona je to što su univerzalni, svako ih može razumjeti i oni ne poznaju granice jezika.

Instagram emoticon

Zabavi sa emoji emotikonima i filterima nema kraja, a Instagram je najavio da će tokom narednih mjeseci mnogo češće objavljivati nove sadržaje. Kompanija na ovaj način pokušava zadržati svoju popularnost koja je sve češće ugrožena pojavom velikog broja aplikacija za obradu fotografija. Čini se kako Instagram ipak nema pretjeranog razloga za brigu budući da su eksterne mobilne aplikacije ove kompanije kao što su Layout i Hyperlapse sve popularnije među korisnicima, kao i niz poboljšanja koja su u posljednje vrijeme uvedene u sklopu manuelnih kontrola.

Saznajte više o tome kako funkcionišu novi filteri za obradu fotografija na sljedećem linku https://www.youtube.com/watch?v=BVY22e0WIVQ.