Written by

Kako da rezervišete najnovije telefone iz ponude i ostala pitanja i odgovori iz inboxa m:tela

kako? lako!| Views: 800

Call center

Ukoliko ste korisnik m:tel-a ili planirate da to postanete, odgovore na svoja pitanja možete dobiti svaki dan u inboxu službene Facebook stranice kompanije m:tel, a na sljedećem linku www.facebook.com/mtelbih . Nadamo se da će Vam odgovori na izdvojena pitanja biti korisni.

Vaše pitanje: U okviru kojeg paketa nudite Samsung Galaxy S6 Edge?

M:TEL odgovor: Taj model je dostupan za sve MojMix tarifne pakete. Na našem sajtu možete pogledati cijene telefona uz svaki MojMix tarifni paket, za više informacija pozovite  korisnički servis na broj 066 101 010.

http://www.mtel.ba/webshop-proizvod/Telefon/Samsung-S6-Edge/701

Vaše pitanje: Da li bih mogao prenijeti broj iz neke druge u vašu mrežu?

M:TEL odgovor: Naravno da je moguće prenjeti broj. Prilikom prenosa broja u drugu mrežu korisnik zadržava isti broj samo mijenja operatera.

Ukoliko se odlučite za prenos broja, potrebno je da od operatera, čiji broj trenuno koristite, dobijete potvrdu o izmirenim dugovanjima (ukoliko se radi o broju na pretplatu) ili podatke o broju PIN, PUK i serijski broj kartice (za brojeve na dopunu). Sa potvrdom i ličnnom kartom obraćate se na naše prodajno mjesto i podnosite zahtjev za prenos broja.

Pogodnosti koje ostvarujete prilikom prenosa broja možete pogledati na našem sajtu.

http://www.mtel.ba/article/2755

Vaše pitanje: Mogu li da rezervišem Samsung Galaxy S6 Edge+? I u kojem roku ga mogu preuzeti?

M:TEL odgovor: Trenutno je moguće odraditi rezervaciju za  Samsung Galaxy S6 Edge+ ,rezervaciju  možete izvršiti putem naše Facebook stranice. Više informacija možete pronaći na našem sajtu, dovoljno je samo da lajkujete stranicu i popunite obrazac za rezervaciju. Što se tiče roka za preuzimanje telefona, bićete naknadno obavješteni.

http://www.mtel.ba/article/2750

Vaše pitanje: Na koji način mogu da se pretplatim na mobilni internet  na prepaid broju za cijeli mjesec?

M:TEL odgovor: Mobilni internet možete aktivirati putem usluge “Moj meni”. Pozovite *100# , birajte opciju 1 (kupi internet) zatim opciju 4 (30 dana, 500 MB).

Vaše pitanje: Da li mogu promijeniti tarifu Kombinuj student u tarifu MojMix20, iako sam uzeo telefon na ugovor od 2 godine?

M:TEL odgovor: Tarifni paket je moguće mjenjati, za više informacija pozovite korisnički servis 066 101 010 ili nas posjetite na prodajnom mjestu.

Vaše pitanje: Vaš sam prepaid korisnik preko 10 godina, voljela bih preći na Moj Mix 30 i kupiti telefon za 1KM. Interesuje me da li mi je potrebna neka posebna dokumentacija i u suštini čitava procedura?

M:TEL odgovor: Ukoliko želite kupiti telefon u tom slučaju potpisujete ugovor na 12 ili 24 mjeseca. Birate pretplatu koja Vam odgovara (od Moj Mix 15 do Moj Mix 80 + Moj Mix VIP). Ukoliko se prvi put pojavljujete kao pretplatnik u M:tel mreži, plaćate dvije (ukoliko ste zaposleni, uz ovjerenu kopiju M2 obrasca) ili četiri (ako niste zaposleni) pretplate unaprijed i cijenu telefona. Cijena telefona zavisi od visine pretplate i perioda potpisivanja ugovora (12 ili 24 mjeseca). Međutim ako korisnik prelazi sa Prepaida na Postpaid i želi kupiti telefon, a korisnik je M:tel mreže duže od 2 godine i bira tarifu do Moj Mix 35, važi pravilo da nije potrebna uplata akontacije u visini dvije ili četiri pretplate odabranog tarifnog paketa. Telefon takođe možete kupiti i na rate, prilikom preuzimanja plaćate 30% od ukupne cijene telefona, a u narednih 11 mjeseci u 11 jednakih mjesečnih rata plaćate ostatak. Prilikom kupovine telefona na rate ugovor se potpisuje na 24 mjeseca.

Ponudu telefona i njihove cijene možete pogledati na našoj web stranici:

http://www.mtel.me/eshop-privatni/

Vaše pitanje: Zašto ne mogu da provjerim stanje minuta i poruka na računu, danas sam prešao na postpaid? Piše mi da ne postoje podaci za dati MSISDN.

M:TEL odgovor: Ukoliko ste danas prešli na postpaid za Vaš broj još ne postoje podaci. Stanje i bonus pokušajte da provjerite sutra u toku dana, ukoliko ne bude funkcionisalo pozovite korisnički servis.

Vaše pitanje: Gdje sve mogu potpisati ugovor?

M:TEL odgovor: Ugovor možete potpisati u bilo kojoj od m:tel poslovnica širom BiH, u zavisnosti od toga iz kojeg ste grada.

Na ovom linku možete pronaći listu poslovnica i izabrati onu koja je najbliža Vašem mjestu stanovanja http://www.mtel.ba/prodajna-mjesta-

Vaše pitanje: Da li je moguće sa tarife Moj Mix 15 preći na drugu jeftiniju tarifu?

M:TEL odgovor: Ukoliko ste na postojećem postpaid broju vezani aneksom ugovora, prelazak nije moguć do isteka tog aneksa. Ako niste vezani aneksom prelazak možete izvršiti na najbližem prodajnom mjestu m:tela.

Vaše pitanje: Kada želim da pokrenem video zapis na telefonu, pokazuje mi “Nije moguće reprodukovati video zapis. Nevažeća URL adresa.” Možete li mi pomoći?

M:TEL odgovor: Pozovite korisnički servis na broj 066 101 010 da Vam kolege pošalju nova podešavanja za korištenje mobilnog interneta. Ukoliko to ne pomogne, vjerovatno je potrebno da preuzmešte Flashplayer kako biste mogli da gledate video zapise na svom telefonu.